بازی Dying Light 1 آخرین آپدیت خود را دریافت کرد

آپگرید تمامی نسخه‌های استاندارد به Enhanced Edition

با وجود اینکه نسخه دوم Dying Light 1 چند ماه پیش به بازار عرضه شده، اما استودیو تکلند نسخه اول بازی را فراموش نکرده و به روزرسانی جدید برای آن منتشر کرده است

Loss of life light در سال ۲۰۱۵ برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پی‌سی به بازار عرضه و در هفت سال گذشته به خوبی از سوی تکلند پشتیبانی شده است. اکنون آخرین آپدیت دایینگ لایت منتشر شده و هدیه‌ای برای تمامی بازیکنان دارد. بنابر گزارش پی‌سی گیمر، این آپدیت بیشتر روی بسته الحاقی Hellraid تمرکز دارد و مشکلات فنی، درجه سختی و گیم‌پلی آن را بهبود می‌بخشد.

استودیو همچنین یک نوع سلاح جدید نیز به بازی اضافه کره که اره برقی است. تکلند حتی افکت صدای جدید نیز برای تمامی سلاح‌ها به بازی اضافه و مراحل و نقشه دایینگ لایت را کمی بهینه‌تر کرده است. همچنین با این آپدیت تمامی نسخه‌های استاندارد خریداری شده به more suitable edition تبدیل می‌شوند. Superior edition شامل بسته‌های الحاقی بوزاک هورد، delicacies and load، باندل closing Survivor و باندل the Crash check skin می‌شود.

بیشتر بخوانید:

خطای RSS: https://technews-iran.com/feed is invalid XML, likely due to invalid characters. XML error: Reserved XML Name at line 2, column 39

داستان نسخه دوم دایینگ لایت در سال ۲۰۳۶ دنبال می‌شود و ظاهرا طی مجموعه‌ای از اتفاقات، شخصیت اصلی بازی یعنی ایدن سال‌ها پیش از خواهر خود جدا شده است. اکنون پس از این همه سال، او همچنان به خاطر ترک میا احساس گناه می‌کند و تلاش دارد باری دیگر کنار او قرار بگیرد. برای درک داستان Dying Light 2 نیازی به تجربه بازی اول ندارید و ۱۵ سال اختلاف بین این دو نسخه وجود دارد.

Dying Light 2 هم‌اکنون روی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و پی‌سی در دسترس قرار دارد و با تاخیر برای نینتندو سوییچ منتشر می‌‌شود.

اشتراک‌گذاری

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *