بن افلک و مت دیمن برای یک فیلم جدید همکاری خواهند کرد

بازگویی داستان واقعی مدیر نایکی و رابطه‌اش با مایکل جردن

بن افلک (Ben Affleck) و مت دیمن (Matt Damon) سابقه همکاری برای فیلم‌های زیادی را دارند و اکنون برای بازگویی یک داستان واقعی دوباره با هم کار خواهند کرد.

بنابر گزارشات منتشر شده بن افلک و مت دیمن روی یک فیلم درام ورزشی کار می‌کنند. هنوز نام این فیلم مشخصی نشده ولی روی شخصیت سانی واکارو (Sonny Vaccaro)، یکی از مدیران کمپانی Nike، تمرکز دارد. استودیو آمازون و Skydance sports برای ساخت این فیلم در حال مذاکره هستند.

بن افلک قرار است نویسندگی، تهیه کننده و کارگردانی فیلم را بر عهده داشته باشند. او همچنین یکی از اعضای تیم بازیگری را هم خواهد بود. از طرف دیگر مت دیمن علاوه‌بر وظیفه بازیگری و تهیه کنندگی، در نوشتن داستان به افلک کمک می‌کند. نقش سانی واکارو برعهده مت دیمن و نقش فیل نایت (Phil Knight)، موسس نایکی، برعهده افلک قرار دارد.

داستان فیلم روی تلاش این دو برای خرید کمپانی کفش مایکل جردن در دهه ۸۰ میلادی تمرکز دارد. با وجود اینکه داستان اشارات زیادی به خود جردن خواهد داشت، اما قرار نیست در فیلم او را ملاقات کنیم. با این وجود شخصیت‌های دیگر مثل مادر جردن و مربیان او باید در فیلم حضور داشته باشند.

بن افلک در ساخت این فیلم از مستند Sole man الهام خواهد گرفت. فیلم‌نامه اولیه فیلم که Air Jordan نام دارد توسط الکس کانوری (Alex Convery)، نویسنده سریال Black list، نوشته شده است. افلک و مت دیمن قصد دارند فیلم‌نامه اولیه کانوری را تغییر داده و سپس از آن برای ساخت فیلم استفاده کنند. افلک در شش سال گذشته هیچ فیلم را کارگردانی نکرده و آخرین ساخته او live by using night time نام دارد.

اشتراک‌گذاری

بیا با هم بنویسیم

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *