جزئیات بتل پس فصل سوم کال آو دیوتی ونگارد و وارزون اعلام شد

نکات برجسته از بتل پس فصل سوم بازی‌های کال آو دیوتی

با شروع فصل سوم بازی‌های کال آو دیوتی در روز ۲۷ آپریل (هفتم اردیبهشت)، محتوای جدیدی برای ونگارد و وارزون عرضه خواهد شد.

این فصل «سلاح‌های محرمانه» (categorised palms) نام دارد و شامل رویداد وارزون Operation Monarch با محوریت گودزیلا و کینگ‌ کونگ می‌شود. علاوه بر این، اپراتورها و سلاح‌های جدیدی برای فصل سوم وجود خواهند داشت که اکتیویژن جزئیات بتل پس این فصل جدید را مشخص کرده است.

فصل سوم بتل پسی با ۱۰۰ سطح جدید برای ارتقا با خود می‌آورد که دو نوع محتوای رایگان و پولی ارائه می‌دهد. بیش از ۲۵ سطح رایگان در بتل پس وجود دارد که پُر از اقلام تزئینی معمولی مانند ساعت و طرح‌های سلاح است. دو اسلحه جدید این فصل نیز رایگان خواهند بود، در حالی که بسیاری از اسکین‌های ممتاز و طرح‌های سلاح نیز در سطح‌های پولی قرار دارند.

Categorised fingers اپراتورهای جدید assignment force Harpy را معرفی می‌کند و «متیو هرناندز» را می‌توان در همان سطح صفر با خرید بتل پس پولی، باز کرد. در سطح ۱۵ از بخش رایگان، بازیکنان تفنگ تیرانداز جدید M1916 را باز می‌کنند. اکتیویژن این سلاح جدید را به عنوان یک تفنگ نیمه اتوماتیک با ترکیبی مرگبار از قدرت و سرعت شلیک توصیف می‌کند. امکان کاملا خودکار شدن این سلاح هم وجود دارد، اما میزان آسیب آن کاسته خواهد شد.

در سطح ۳۱ از بخش رایگان، مسلسل Nikita AVT باز می‌شود. این سلاح دقیق، قابل اعتماد و با بهترین سرعت شلیک در کلاس سلاح‌های جنگی (assault Rifle) ونگارد توصیف شده است. البته قدرت این اسلحه با مقدار منصفانه‌ای از لگد برای کنترل آن، بالانس شده است.

در سطح ۵۹ از بخش پولی، بازیکنان می‌توانند طرح سلاح Fusion core را برای مسلسل MP-40 باز کنند. این اسلحه دارای لوله‌ای با درخشش سبزرنگ است تا با گرفتن ظاهری پیشرفته، با حال و هوای «سلاح‌های محرمانه» مطابقت داشته باشد. برای سطح ۱۰۰، آخرین آنلاک بخش پولی شامل اسکین لجندری Ancestral Spirit برای اپراتور Daniel، یک نشان و یک Weapon charm خواهد بود.

به مناسبت ورود گودزیلا و کینگ کونگ، فصل سوم دارای باندل‌های فروشگاهی زیادی با موضوع هیولاهای مشهور خواهد بود. این بسته‌های تزئینی شامل اسکین‌های بسیار جالبی مانند Mechagodzilla است که مخصوص اپراتور Constanze است. باندل Mechagodzilla با ۹ آیتم دیگر از جمله هایلایت MVP و هایلایت مقدمه به عنوان آیتم‌های انحصاری ونگارد ارائه می‌شود.

خارج از محتوای بتل پس، دو نقشه چندنفره جدید به ونگارد خواهد آمد اما محتوای بخش زامبی برای فصل سوم سبک خواهد بود. تری‌آرک اخیرا اعلام کرد که نقشه‌های سنتی به ونگارد می‌آیند، اما نقشه سنتی اول تا فصل چهارم آماده نخواهد شد. در بخش بتل رویال، وارزون تغییرات بزرگی در نقشه و رویداد Operation Monarch خواهد داشت.

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

یک نظر

  1. Muslim-slav پاسخ

    به نظر میاد با یه فصل پر از اسکین روبه رو باشیم اما برای یه فصل جدید خیلی نقشه و مود های جدید اضافه نکردن و بیشتر تمرکزشون روی اقلام تزئینی بوده ☹️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *