جزئیات محتوای رایگان Assassins Creed Valhalla برای ماه‌های آتی مشخص شد

یوبیسافت به تازگی جزئیات محتوای رایگان جدیدی را که قرار است در هفته‌های آتی به assassins Creed Valhalla اضافه شود، به اشتراک گذاشته است.

یوبیسافت ماه گذشته بسته الحاقی مورد انتظار dawn of Ragnarok را برای بازی assassins Creed Valhalla آخرین ساخته‌ی خود از این سری محبوب منتشر کرد و اکنون نشان داد که اصلا قصد ندارد از سرعت خود بکاهد. چرا که توسعه‌دهندگان موارد بیشتری را برای بازیکنان در ماه‌های آپریل و می به اشتراک خواهند گذاشت.

دیگر مقالات

خودکشی نوجوان ۱۷ ساله به دلیل اعتیاد به اینستاگرام و اسنپ‌چت

یوبیسافت به تازگی مجموعه‌ای از محتویات رایگان را معرفی کرده که در هفته‌های آینده وارد بازی می‌شوند. این محتواها با به‌روزرسانی نسخه ۱.۵.۱ و بسته Mastery assignment در روز ۳۰ فروردین آغاز می‌شود، سپس یک رویداد جدید محدودیت زمانی به نام Ostara pageant از روز ۱ تا ۲۲ اردیبهشت برگزار می‌شود و بعد از آن به‌روزرسانی نسخه ۱.۵.۲ و Armory جدید طی ادامه اردیبهشت و خرداد از راه می‌رسند.

یوبیسافت هنوز جزئیات دقیق‌تری در مورد آنچه به‌روزرسانی‌های جدید به بازی اضافه می‌کنند را به اشتراک نگذاشته است، اما رفع باگ‌ها و اشکالات احتمالی چیزی است که باید انتظار آن را داشت. زمانی که توسعه‌دهندگان جزئیات بیشتری را در مورد این محتواهای آتی به اشتراک بگذارند، شما را در جریان قرار خواهیم گذاشت.

بازی assassins Creed Valhalla در حال حاضر برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و گوگل استادیا در دسترس قرار دارد.

طبق گزارش مالی شرکت در اواخر بهمن ماه گذشته، assassins Creed Valhalla که در آبان ماه ۱۳۹۹ منتشر شده بود و دوازدهمین نسخه اصلی این مجموعه به حساب می‌آید، تبدیل به پردرآمدترین عنوان یوبیسافت از این سری بازی‌های محبوب تا به امروز شده است.

اشتراک‌گذاری

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *