ریمیک بازی Max Payne 1 و 2 با همکاری راکستار و رمدی ساخته می‌شود

یک غافلگیری بزرگ برای هواداران سری

راکستار و استودیو رمدی تایید کرده‌اند که برای ساخت ریمیک دو بازی مکس پین و Max Payne 2: The Fall of Max Payne با یکدیگر همکاری می‌کنند.

ساعاتی پیش راکستار و رمدی کل صنعت بازی‌های ویدئویی را غافلگیر کردند و این دو استودیو قصد دارند نسخه‌های ابتدایی مکس پین را برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی بازسازی کنند. رمدی وظیفه توسعه این ریمیک و راکستار وظیفه انتشار آن را برعهده دارد. بنابر گزارش IGN، این پروژه به اندازه دیگر بازی‌های AAA به بودجه نیاز دارد که توسط راکستار تامین خواهد شد.

باید به این نکته اشاره کنیم که با یک ریمیک کامل طرف هستیم، نه ریمستر. مکس پین در سال ۲۰۰۱ و Max Payne 2: The Fall of Max Payne در سال ۲۰۰۳ به بازار عرضه شده‌اند. خیلی‌ها دو نسخه ابتدایی مکس پین را جز بهترین بازی‌های سوم شخص تاریخ می‌دانند. با توجه به ساخت ریمیک دو نسخه ابتدایی، احتمال اینکه راکستار اجازه ساخت Max Payne 4 را صادر کند بیشتر از قبل شده است.

رمدی همچنین قصد دارد برای انجام این کار از موتور بازی‌سازی اختصاصی خود، یعنی Northlight استفاده کند. انجین نورث‌لایت در ساخت Control و Alan Wake 2 نیز استفاده شده است. بیست سال پیش نیز دو نسخه اصلی مکس پین توسط رمدی ساخته شده بود و راکستار وظیفه انتشار آن‌ها را برعهده داشت، در عوض ساخت نسخه سوم تنها توسط راکستار صورت گرفت. سم هاورز (Sam Houser)، موسس راکستار، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد:

وقتی دوستان قدیمی ما در رمدی برای بازسازی بازی‌های اصلی Max Payne به ما مراجعه کردند، بسیار هیجان زده شدیم. ما طرفدار کارهایی هستیم که تیم رمدی در طول سال‌ها گذشته انجام داده و نمی‌توانیم منتظر تجربه این نسخه‌های جدید باشیم.

اشتراک‌گذاری

گیمر?، فیلم باز?، نویسنده?

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *