شایعه: Overwatch 2 یک بازی رایگان خواهد بود

ادعای لیکر تازه‌کار

بدون شک اورواچ ۲ (Overwatch 2) مورد انتظارترین بازی بلیزارد محسوب می‌شود که بنابر شایعات منتشر شده قرار است کاملا رایگان باشد.

The Snitch در روزها گذشته لیک‌های بزرگی داشته که مهم‌ترین آن‌ها فاش تاریخ انتشار ریمیک The Last of Us Part 1 و نام تمام بازی‌های حاضر در رویداد State of Play هستند. اسنیچ باز هم دست به کار شده و اکنون به صحبت در مورد اورواچ ۲ پرداخته و ادعا دارد که رایگان خواهد بود. او با انتشار پستی در توییتر، که به یکی از نقل قول‌های معروف تریلر معرفی اورواچ اشاره دارد، اعلام کرد:

ما امید هستیم. ما افتخار هستیم. ما شجاع هستیم. ما عدالت هستیم. ما دلسوزیم. ما عزم راسخ هستیم. ما هارمونی هستیم. ما رایگان هستیم.

Overwatch 2 دارای یک بخش داستانی خواهد بود و بازیکنان داستان جدیدی از این سری را تجربه خواهند کرد. گیمرها داستان را از دید تمامی این قهرمانان تجربه خواهند کرد و قرار شده که هر کدام از آن‌ها دید متفاوتی نسبت به اتفاقاتی که در اورواچ رخ می‌دهد داشته باشند.

بلیزارد همچنین قصد دارد چهار روز دیگر یک رویداد زنده برای Overwatch 2 برگزار کند و دیلان اسنایدر (Dylan Snyde)، طراح ارشد بازی، قول یک مراسم بسیار خوب را داده است. Overwatch 2 در تاریخ نامشخصی برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و پی‌سی عرضه خواهد شد.

اشتراک‌گذاری

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *