نسخه دیجیتال فیلم The Batman هفته آینده منتشر می‌شود

چیزی به پایان سال‌ها انتظار باقی نمانده

برادران وارنر اعلام کرد که پس از نمایش موفق در سینماها، فیلم بتمن از تاریخ ۱۸ آوریل (دوشنبه ۲۹ فروردین) در شبکه HBO Max پخش خواهد شد.

The Batman در تاریخ ۴ مارس اکران خود را در ایالات متحده آغاز کرد و تاکنون بیش از ۷۳۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته است. این بار «رابرت پتینسون» در نقش بتمن خوش درخشیده و «مت ریوز» که پیش از این Planet of the Apes را در کارنامه خود دارد، به خوبی توانست نام خود را به زبان بینندگان بیندازد.

با انتشار آن در HBO Max تمام مشترکین این سرویس نیز می‌توانند فیلم جدید بتمن را در خانه خود تماشا کنند. کاربران ایرانی هم که انتظار بسیار زیاد و سختی را برای تماشا فیلم کشیده‌اند، سرانجام به نسخه دیجیتال و با کیفیت آن دسترسی پیدا خواهند کرد.

هرچند شایعات بسیار زیادی درباره ادامه این فیلم شنیده می‌شود، اما برادران وارنر هنوز به صورت رسمی هیچ اعلامیه‌ای درباره ساخت قسمت‌های بعدی آن منتشر نکرده است. با این وجود، با توجه به موفقیت عظیم فیلم اول، به نظر می‌رسد دیر یا زود شاهد معرفی فیلم بتمن ۲ خواهیم بود.علاوه بر پتینسون در نقش بتمن، در این فیلم «زوئی کراویتز» نقش زن گربه‌ای و «پل دینو» نقش The Riddler را بازی می‌کنند. همچنین «کالین فارل» با گریم بسیار خوبی در نقش پنگوئن ایفا نقش می‌کند که سریالی بر اساس شخصیت او توسط HBO Max ساخته خواهد شد.

اشتراک‌گذاری

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *