نقش آفرینی بندیکت کامبربچ در سریال جدید شبکه نتفلیکس

بندیکت کامبربچ، بازیگر نقش دکتر استرنج و شرلوک هولمز در حال انجام مذاکرات نهایی با نتفلیکس برای حضور در سریال Eric است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بندیکت کامبربچ قرار است در سریال محدود جدید نتفلیکس به ایفای نقش بپردازد. ورایتی از منابع موثق خود شنیده است که این بازیگر بریتانیایی در حال انجام مذاکرات نهایی با نتفلیکس است تا در سریال Eric به ایفای نقش بپردازد. سریال اریک قرار است در ۶ قسمت تولید شود که ساخت آن در نوامبر ۲۰۲۱ توسط Netflix تایید شده بود. اتفاقات سریال Eric در نیویورک دهه ۸۰ میلادی جریان دارد که کامبربچ نقش وینسنت سالیوان، عروسک‌ساز اصلی و عروسک‌گردان محبوب‌ترین نمایش کودکان آمریکا را بر عهده دارد.

اتفاقات سریال اریک از جایی آغاز می‌شود که پسر وینسنت سالیوان ناپدید می‌‌شود و او اکنون بی‌خانمان است و با اعتیاد به مواد مخدر دست‌وپنجه نرم می‌کند. تنها همراه وینسنت یک عروسک آبی رنگ ۲ متری به‌نام اریک است که او را در ماجراجویی برای یافتن پسرش و یافتن راهی به خانه همراهی می‌کند. ابی مورگان، نویسنده سریال The Hour و فیلم‌هایی چون فیلم The Iron Lady، فیلم The Invisible Woman و فیلم Suffragette به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی در سریال Eric حضور دارد.

لوسی فوربس، کارگردان سریال This Is Going to Hurt نیز کارگردانی سریال اریک را بر عهده گرفته است. کامبربچ پیش از این سابقه بازی در سریال محدود را داشته است و او برای بازی در سریال Patrick Melrose نامزد دریافت یک جایزه امی شده بود. او قرار است در سریال The 39 Steps که یک سریال محدود دیگر است نیز جلوی دوربین برود. کامبربچ به‌تازگی در همکاری دیگرش با نتفلیکس در فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar به کارگردانی وس اندرسون بازی کرده است.

علاوه‌براین، بندیکت کامبربچ سابقه بازی در آثاری چون سریال Sherlock، فیلم War Horse، سه‌گانه هابیت، فیلم Twelve Years a Slave، فیلم Star Trek Into Darkness، فیلم Black Mass فیلم The Fifth Estate، فیلم The Imitation Game، فیلم The Current War، فیلم 1917، فیلم The Power of the Dog، فیلم Doctor Strange، فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness، فیلم Thor: Ragnarok، فیلم Avengers: Infinity War، فیلم Avengers: Endgame و فیلم Spider-Man: No Way Home را نیز داشته است.

از کارهای بعدی کامبربچ در سال ۲۰۲۳ می‌توان به فیلم The End We Start From و فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar اشاره کرد و او هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم The Book of Clarence حضور دارد. قابل انتظار است که کامبربچ برای نقش دکتر استرنج در قسمت‌های آینده فیلم Avengers و فیلم Doctor Strange 3 نیز بازگردد. کامبربچ همچنین برای بازی در فیلم The Imitation Game و فیلم The Power of the Dog دو بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.

اشتراک‌گذاری

گیمر?، فیلم باز?، نویسنده?

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *