رشد ۲۷ درصدی تعداد بینندگان قسمت سوم سریال خاندان اژدها

طبق آمار منتشر شده توسط سازمان نیلسن، قسمت سوم سریال House of the Dragon با رشد ۲۷ درصدی بیننده نسبت به قسمت دوم مواجه شده است.

بامداد دوشنبه این هفته بود که قسمت سوم سریال House of the Dragon از شبکه HBO پخش شد، اما آماری از میزان استقبال از این قسمت منتشر نشد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام آماری از میزان استقبال از قسمت جدید پیش درآمد سریال بازی تاج و تخت منتشر شده است. سازمان نیلسن اعلام کرد که قسمت سوم سریال خاندان اژدها هم‌اکنون توسط ۱۶ میلیون بیننده تماشا شده است.

گفته می‌شود که میزان افزایش بیننده قسمت سوم نسبت به قسمت دوم، سرعتی مانند افزایش تعداد بیننده قسمت دوم نسبت به اپیزود اول داشته است. در هر حال ددلاین از منابع خود شنیده است که تعداد بینندگان قسمت سوم سریال House of the Dragon نسبت به اپیزود دوم در روز دوشنبه با ۲۷ درصد رشد مواجه شده است. این آمار شامل تعداد بینندگانی است که از شبکه HBO، شبکه HBO Max و سرویس DVR تماشا کرده‌اند.

اگرچه برخی اعتقاد داشتند باتوجه‌به هفته روز کارگر احتمال دارد استقبال کمتری از قسمت جدید سریال خاندان اژدها صورت بگیرد، اما به‌نظر می‌رسد که این سریال همچنان با افزایش تعداد بیننده مواجه است و خیلی سریع به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیون تبدیل شده است. قسمت چهارم سریال House of the Dragon بامداد دوشنبه هفته آینده از شبکه HBO پخش خواهد شد. همچنین مدتی پیش شبکه HBO به‌صورت رسمی از تمدید سریال خاندان اژدها برای فصل دوم خبر داد.

مت اسمیت، اما دارسی، اولیویا کوک، ریس ایفانز، پدی کانسیداین، استیو توسانت، سونویا میزونو، ایو بست، فابین فرانکل، گراهام مک‌تاویش، میلی الکاک، امیلی کری، رایان کر، جفرسون هال، دیوید هوروویچ، متیو نیدهم، بیل پترسون، ساوانا استین، فیا سابان، ایوان میچل، جان مک‌میلان و گاوین اسپوکس، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال House of the Dragon حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جرج آر آر مارتین، خالق دنیای وستروس و رایان کندال وظیفه خلق سریال House of the Dragon را که در فصل اول آن در ۱۰ قسمت تولید شده، بر عهده دارند. کندال وظیفه نوشتن فیلمنامه تمامی قسمت‌های سریال را بر عهده داشته است و همچنین به‌عنوان شورانر نیز در این سریال حضور دارد. میگوئل ساپوچنیک، کارگردان ۶ قسمت از سریال Game of Thrones، نیز وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت و چند قسمت دیگر را بر عهده داشته و همچنین به‌عنوان شورانر به کندال برای ساخت سریال خاندان اژدها کمک کرده است.

اشتراک‌گذاری

بیا با هم بنویسیم

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *