یک ویدیو ۳۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی ترسناک The Quarry منتشر شد

در فاصله دو ماه مانده به عرضه بازی، ویدئوی طولانی گیم‌پلی منتشر شد

استودیوی Supermassive Games سی دقیقه ابتدایی گیم‌پلی بازی The Quarry را منتشر کرده که حکم ادامه‌ی معنوی Until Dawn محصول ۲۰۱۵ استودیو را دارد.

بازی The Quarry یک عنوان اسلشر است که مانند فیلم‌های دهه ۸۰ و ۹۰ که از آن‌ها الهام‌ گرفته، داستانش در یک کمپ تابستانی می‌گذرد. استودیوی Supermassive Games سه هفته پیش به طور رسمی از بازی ترسناک خود رونمایی کرد. تریلر معرفی یک عنوان ترسناک تعاملی را نشان می‌داد که بر انتخاب بازیکن تمرکز دارد. مانند عناوین پیشین این استودیو، زنده نگه داشتن شخصیت‌های زیاد بازی بدون شک به واکنش‌های سریع و تصمیم گیری هوشمندانه نیاز خواهد داشت.

بازیکنان می‌توانند این بازی را که دارای داستان و بازیگران هالیوودی است، با حداکثر هفت دوست خود به صورت آنلاین تجربه کنند. بازی همچنین دارای یک بخش کوآپ است که در آن هر بازیکن می‌تواند یکی از شخصیت‌ها را انتخاب کند. ویل بایلز، کارگردان بازی اخیراً در مصاحبه‌ای گفته بود که این بازی نسبت به Until Dawn «سبک‌تر» و «خودارجاعی‌تر» است.

اکنون می‌توانید ویدئوی ۳۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی The Quarry که به عنوان بخشی از پوشش یک ماهه انتشارات Supermassive Games به صورت زنده در IGN پخش شده است را در اینجا مشاهده کنید.

بازیکن در این بازی کنترل شخصیت‌هایی مانند دیوید آرکت (سری فیلم‌های Scream)، لین شی (A Nightmare on Elm Street، Insidious)، تد ریمی (سری فیلم‌های Evil Dead، Candyman، The Grudge) آریل وینتر (Modern Family)، جاستیس اسمیت (Detective Pikachu)، برندا سانگ (Dollface) و دیگران را بر عهده خواهد داشت.

The Quarry برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در روز ۱۰ ژوئن ۲۰۲۲‌ (۲۰ خرداد ۱۴۰۱) منتشر خواهد شد و چندی پیش سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی در رایانه‌های شخصی مشخص شد.

اشتراک‌گذاری

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *