بازی Call Of Duty Warzone Mobile معرفی شد

معرفی نسخه موبایلی بتل رویال محبوب اکتیویژن

اکتیویژن (Activision) به صورت رسمی از بازی Call Of Duty Warzone Mobile رونمایی کرد. این شرکت با انتشار تیزری 10 ثانیه ای، جدیدترین عنوان سری محبوب Call Of Duty برای موبایل که نسخه موبایلی بازی محبوب Warzone است را معرفی می کند.

نخستین تصویر رسمی این بازی

در سال 2020، اکتیویژن حالت بتل رویالی برای بازی Call Of Duty Modern Warfare 2019 منتشر کرد که Warzone نام داشت. این حالت به محبوبیت بالایی دست یافت و کاربران بسیاری را جذب کرد و اکتیویژن پس از محبوبیت و موفقیت عظیم Warzone، آن را به یک بازی جداگانه رایگان تبدیل کرد. پس از محبوبیت و موفقیت عظیم Warzone و همچنین Call Of Duty Mobile، اکتیویژن بر آن شد تا نسخه ای مخصوص موبایل از Call Of Duty Warzone بسازد. ابتدا این پروژه که ساخت آن از سال 2021 کلید خورده بود، با نام رمزی Aoura معرفی شد و اعلام شد که قرار است تجربه ای مشابه Warzone را برای کاربران موبایلی رقم بزند. هنوز اطلاعات زیادی از Call Of Duty Warzone Mobile منتشر نشده و قرار است رونمایی کامل و انتشار اطلاعات بیشتر و جامع تر در رویداد COD Next در تاریخ 24 شهریور صورت بگیرد. به طور رسمی اعلام شده است که Call Of Duty Warzone Mobile می تواند با اکانت وارزون شما در پلتفرم های دیگر متصل باشد و برای تجربه این عنوان در هر پلتفرم تنها به یک اکانت نیاز خواهید داشت که با نسخه کنسول ها و رایانه این عنوان متصل بوده و تمام دستاوردهای کاربر را به اشتراک بگذارد.

اطلاعاتی مانند تاریخ انتشار، ویژگی ها، سیستم مورد نیاز و… هنوز اعلام نشده و برای اطلاعات بیشتر باید تا رویداد 24 شهریور صبر کرد. با گیم تک همراه باشید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید❤️

صفحه رسمی بازی

گیمر?، فیلم باز?، نویسنده?

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *