بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس ماه آپریل مشخص شدند

بازی‌های ماه مارس را هنوز تا ۱۵ فروردین می‌توانید دانلود کنید

سونی بازی‌های رایگان مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس (PlayStation Plus) در ماه آپریل را مشخص کرد که Slay the Spire یکی از آن‌ها خواهد بود.

شب گذشته سونی اعلام کرد مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس در ماه آپریل به سه بازی دسترسی رایگان خواهند داشت:

  • ، Slay the Spire
  • Hood: Outlaws & Legends
  • SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom – Rehydrated

هر سه بازی از ۵ آپریل (۱۶ فروردین) برای دانلود از طریق هاب PS Plus در پلی استیشن ۴ یا پلی استیشن ۵ در دسترس خواهند بود.

بازی رابین هود ساخته شده توسط استودیو Sumo Digital، یک بازی چندنفره PvPvE برای پلی‌استیشن ۵ و ۴ است که در ماه می ۲۰۲۱ عرضه شد. بازیکنان در محیط قرون وسطایی خود با یکدیگر متحد می‌شوند تا دزدی‌ها و کارهای دیگری را انجام دهند که به ظلم و ستم حاکم بر سرزمین ضربه بزنید و آن را تضعیف کنید. بازی Hood: Outlaws & Legends در حین برنامه State of Play ماه آگوست سال ۲۰۲۰ معرفی شد و ۹ ماه بعد با نمراتی متوسط عرضه شد.

Slay the Spire (PS4) یکی از بازی‌های کارتی روگ-لایک خوش ساخت از استودیو MegaCrit است که در سال ۲۰۱۹ عرضه شد. بازیکنان با مجموعه‌ای از دشمنان و باس‌ها مواجه می‌شوند و در عین حال باید مجموعه کارت‌های خود را مدیریت کنند و به نحو احسن ترتیب کارت‌ها را بگذارند، زیرا به واسطه آن‌ها عملیات مبارزه انجام می‌شود. Slay the Spire از عناوین موفق سال ۲۰۱۹ بود که نامزدهای متعددی در مراسم جوایز مختلف همچون گیم اواردز، جوایز DICE و جشنواره بازی‌های مستقل به دست آورد.

SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom — Rehydrated (PS4) سال ۲۰۲۰ توسط THQ Nordic بر اساس عنوان پلتفرمری که سال ۲۰۰۳ برای پلی استیشن ۲، ایکس باکس و گیم کیوب منتشر شده بود، ساخته شد. اگرچه هم نسخه اصلی و هم نسخه بازسازی شده با نقدهای متوسطی روبرو شدند، این عنوان طرفدارانی برای خود پیدا کرد و در بین اسپیدرانرها محبوبیت دارد. باب اسفنجی به تازگی در مجموعه بازی‌های طلایی ایکس‌ باکس لایو با بازی SpongeBob’s Truth or Square ظاهر شد که تا ۱۵ آپریل در دسترس مشترکین آن سرویس قرار دارد.

مشترکین پلی استیشن پلاس هنوز می‌توانند تا ۱۵ فروردین بازی‌های ماه مارس را دانلود کنند که شامل Ark: Survival Evolved، Team Sonic Racing ،Ghostrunner و Ghost of Tsushima: Legends است.

اشتراک‌گذاری

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *