آیا براول استارز برای فرزند من مناسب است؟

استودیو مشهور سوپرسل پس از کسب موفقیت و محبوبیت بالای عناوینی مانند کلش آو کلنز و کلش رویال، به سراغ ساخت عنوان جدیدی به نام براول استارز رفت. براول استارز با ساخته‌های پیشین این استودیو تفاوت‌های زیادی از نظر ظاهری و ساختاری دارد و تجربه‌ای جدید و سرگرم کننده برای کاربران و دنبال کنندگان عناوین این استودیو به ارمغان می‌آورد. این بازی با توجه به محتوای خود توانسته درجه سنی +۷ سال را از وبسایت Pegi کسب کند.

اگر بخواهیم به صورت ساده ساز و کار بازی را شرح دهیم باید بگوییم براول استارز ارائه کننده مجموعه‌ای از مینی گیم‌ها یا مسابقات کوچک و مختلف است که در آن‌ها کاربران به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. بازی شخصیت‌های متنوعی دارد که براولر نامیده می‌شوند. شما کنترل یک براولر را به دست می‌گیرید و سپس در مسابقات شرکت می‌کنید. هدف هرکدام از این مسابقات متفاوت است. برای مثال در یک مسابقه به همراه تیم خود وظیفه دارید با محافظت از یک نقطه در برابر تیم مقابل و کسب امتیاز برای رسیدن به پیروزی تلاش کنید. یا در حالتی دیگر وظیفه دارید با همکاری هم تیمی‌هایتان علاوه بر دفاع از گاوصندوق تیم خودتان، تلاش کنید گاوصندوق تیم مقابل را تخریب کنید.

براول استارز

براول استارز یک بازی کاملا آنلاین است و هرکدام از مسابقات آن تقریب ۳ دقیقه طول می‌کشد. سوپرسل همچنان فاکتور اصلی خود در ساخت بازی‌هایی با ظاهر فانتزی را در براول استارز رعایت کرده. با وجود اینکه هدف اصلی در بازی نابود کردن و از بین بردن سایر شخصیت‌هاست، اما رفتارهای خشونت آمیز در بازی دیده نمی‌شود و جلوه‌های بصری واقع گرایانه در ساخت براول استارز استفاده نشده است. به همین خاطر افکت‌هایی مانند پاشیدن خون در بازی کار نشده تا درجه سنی بازی برای +۷ سال حفظ شود. گرچه بازی به صورت تک نفره دنبال می‌شود و امکان صحبت کردن با رقبا در حین مسابقات وجود ندارد، اما کاربران می‌توانند با عضویت در یک کلن یا گروه علاوه بر شرکت در مسابقات و تورنومنت‌های گروهی، با اعضای کلن نیز صحبت کنند. طبیعی است که درصورت عضویت در گروهی ناشناخته، امکان برخورد با مکالماتی زننده وجود دارد.

بازی دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای است و آیتم‌های قابل خرید تاثیر ویژه‌ای در پیشرفت شما دارند. جوایز بازی در طول یک شبانه روز محدود است و کاربر با رسیدن به سقفی معین امکان دستیابی به جوایز بیشتر را از دست می‌دهد. اما سوپرسل برای رسیدن به امتیازات بیشتر در براول استارز محدودیتی در میزان بازی کردن شما قرار نداده. به همین خاطر براول استارز به نسبت کلش آو کلنز یا Hay Day، کمتر اعتیاد آور است و کاربران بیشتر در اوقات فراغت خود می‌توانند به سراغ تجربه آن بروند. نه به این خاطر که پیشرفت و پیشرویشان در گرو بیشتر بازی کردن باشد.

جمع بندی

براول استارز یک بازی رقابتی کاملا آنلاین است که به نسبت سایر بازی‌های استودیو سوپرسل مانند کلش رویال یا کلش آو کلنز از میزان اعتیادآوری کمتری برخوردار است. جلوه‌های بصری بازی به صورت کارتونی است و افکت‌های واقع گرایانه مانند خونریزی در بازی دیده نمی‌شود. می‌توانید با یک کنترل ساده روی مقدار زمان صرف شده توسط فرزندتان و همچنین شبکه اجتماعی داخل بازی،‌ از بی‌خطر بودن براول استارز برای فرزندتان اطمینان حاصل کنید.

اشتراک‌گذاری

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *