نتفلیکس سومین استودیوی بازی‌سازی خود را خریداری کرد

خریدهای نتفلیکس برای رخنه در صنعت بازی همچنان ادامه دارد

نتفلیکس که مدتی است به سمت صنعت بازی رفته، در شش ماه گذشته سومین استودیوی بازی‌سازی خود را به نام Boss Fight Entertainment خریداری کرد.

جدیدترین خرید نتفلیکس پس از آن صورت گرفت که این غول استریم، سازنده بازی Oxenfree یعنی استودیوی Night School را در شهریور ماه سال گذشته و سپس سازنده Stranger Things: Puzzle Tales یعنی استودیوی Next Games را ماه گذشته خریداری کرد.

بنیانگذاران استودیوی Boss Fight Entertainment در بیانیه‌ای که در وب‌سایت رسمی نتفلیکس منتشر شده در این باره گفتند:

مأموریت Boss fight این است که تجربه‌ بازی‌های ساده، زیبا و سرگرم‌کننده را برای بازیکنان در هر کجایی که هستند و دوست دارند بازی کنند، به ارمغان بیاورد. تعهد نتفلیکس به ارائه بازی‌های بدون تبلیغات به عنوان بخشی از اشتراک ماهانه اعضا، به توسعه‌دهندگانی همچون ما این امکان را می‌دهد که بدون نگرانی در مورد کسب درآمد، بر ایجاد یک بازی لذت‌بخش تمرکز کنیم. بسیار هیجان‌زده‌ایم که در مراحل ابتدایی به نتفلیکس پیوستیم، زیرا همچنان به انجام کاری که دوست داریم ادامه می‌دهیم و در عین حال به شکل‌دهی آینده بازی‌ها در نتفلیکس در کنار یکدیگر کمک می‌کنیم.

امیر رحیمی، معاون استودیوهای بازی نتفلیکس افزود:

ما هنوز در روزهای ابتدایی ساختن تجربه‌های بازی عالی به عنوان بخشی از اشتراک اعضاء در نتفلیکس هستیم. امیدواریم که از طریق مشارکت با توسعه‌دهندگان در سراسر جهان، استخدام استعدادهای برتر و خریدهایی از این دست، یک استودیوی بازی‌سازی در سطح جهانی بسازیم که قادر به ارائه طیف گسترده‌ای از بازی‌های اوریجینال لذت‌بخش و عمیقاً جذاب، بدون تبلیغات و بدون خریدهای درون برنامه‌ای به صدها میلیون عضو ما در سراسر جهان باشد.

نتفلیکس اوایل مرداد ماه سال گذشته از تصمیم خود برای ورود به صنعت ویدئو گیم پرده‌برداری کرد و سپس مایک وردو، تهیه‌کننده سابق بازی‌های ویدیویی را به عنوان معاون جدید توسعه‌ بازی‌ها اعلام کرد. تلاش‌های اولیه آن‌ها عمدتا شامل بازی‌های موبایلی مانند Shooting Hoops، Teeter Up و Card Blast بوده است

اشتراک‌گذاری

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *