سکانس حذف شده فیلم The Batman جوکر را نشان می‌دهد

ترسناک‌تر از همیشه

چند هفته از اکران The Batman گذشته و این فیلم توانسته در کنار کسب بازخوردهای خوب از منتقدان و سینمادوستان، فروش بسیار خوبی را نیز تجربه کند. 

هم زمان با اکران فیلم بتمن، کمپانی برادران وارنر سایتی با الهام از ریدلر را به طرفداران معرفی کرد که معماهایی در آن قرار داده شده بود. جایزه حل این معماها سکانس حذف شده جوکر از فیلم بود. در ابتدا قرار بود که جوکر حضور پررنگ‌تری در The Batman داشته باشد، اما تصمیم گرفته شده که تمرکز روی ریدلر که شخصیت منفی اصلی فیلم بود قرار گیرد.

شما در ویدئو زیر می‌توانید ببینید که با یکی از ترسناک‌ترین جوکرهای سینما طرف هستیم. به نظر می‌رسد اسید میزان زیادی از پوست او را نابود کرده است. موهای سر او کنده شده و کنار دهناش در حال خونریزی است. با توجه به این ویدئو به نظر می‌رسد که این جوکر می‌تواند پس از سال‌های در کنار جوکرِ هیث لجر قرار گیرد. شما می‌توانید ویدئو منتشر شده را در زیر تماشا کنید:

رابرت پتینسون (Robert Pattinson)، پل دینو (Paul Dano) در نقش ریدلر،‌ جان تورتورو (John Turturro)، جفری رایت (Jeffrey Wright) در نقش جیمز گوردون، پیتر سارسگارد (Peter Sarsgaard)، جیمی لاسون (Jayme Lawson) و اندی سرکیس (Andy Serkis) در نقش آلفرد بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند.

کمپانی برادران وارنر و کارگردان بتمن، مت ریوز، قصد ساخت سریال اسپین‌آف این فیلم را هم دارند. البته ساخت اسپین آف تلویزیونی آن که روی اداره پلیس گاتهام تمرکز داشت، به حالت تعلیق درآمده است. در عوض این پروژه تکامل پیدا کرده و به جای اداره پلیس گاتهام، روی آسایشگاه آرکام تمرکز خواهد کرد. ریوز اعلام کرده است که دلیل توقف ساخت سریال Gotham Police نداشتن یک شخصیت مرکزی بود.

اکران فیلم بتمن از ۴ مارس آغاز شده است و تا ۴۵ روز پس از اکران اولیه در HBO Max پخش خواهد شد و نسخه دیجیتالی آن منتشر می‌شود.

اشتراک‌گذاری

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *