انتشار Resident Evil Village روی گیم پس ایکس باکس تکذیب شد

بازی فعلا وارد سرویس مایکروسافت نخواهد شد

اخیرا اعلام شده بود که بازی Resident Evil Village احتمالا به گیم پس خواهد آمد و حالا ایکس باکس این خبر را تکذیب کرده است.

چند روز پیش، خبر بسیار خوبی برای طرفداران رزیدنت اویل و آن‌هایی که دوست داشتند آخرین نسخه آن یعنی بازی Resident Evil Village را روی ایکس باکس تجربه کنند، منتشر شده بود و طبق گفته یک وب‌سایت لهستانی، بازی قرار بود به ایکس باکس گیم پس بیاید. در حالی که بازیکنان انتظار داشتند تا به زودی اطلاعیه‌ای در این رابطه منتشر شود، اکنون یکی از مدیران ایکس باکس آن را تکذیب کرده است.

«لری هرب» ملقب به Major Nelson مدیر برنامه‌نویسی ایکس‌باکس لایو اعلام کرد که اخبار ارائه شده درباره حضور Resident Evil Village در گیم پس خطایی بوده که اکنون حذف شده است. به گفته هرب، در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای انتشار بازی در گیم پس وجود ندارد.

پیش از انتشار Resident Evil Village در سال گذشته، اسناد داخلی فاش شده نشان دادند که طبق توافق انجام شده بین سونی و کپکام، بازی جدید این سری نمی‌تواند روی سرویس‌های اشتراکی رقیب مانند گیم پس قرار بگیرند. البته توافق بین این دو شرکت برای یک سال پس از انتشار بازی امضا شده بود و حالا باید دید که آیا کپکام در آینده نزدیک قصد دارد بازی خود را به سرویس ایکس باکس وارد کند یا خیر.

Resident Evil Village هم اکنون برای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، استیدیا و پی‌سی در دسترس قرار داد.

اشتراک‌گذاری

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *