کار نوشتن طرح کلی داستان بازی The Last of Us 3 به پایان رسیده است

ساخت چهار بازی به صورت همزمان

خیلی از بازیکنان منتظر معرفی بازی The Last of Us 3 هستند و به نظر می‌رسد که استودیو ناتی داگ داستان کلی آن را نوشته و ساخت آن زودتر از پیش‌بینی‌ها آغاز می‌شود.

همانطور که می‌دانید ناتی داگ در حال توسعه ریمیک The Last of Us است که احتمالا در سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه خواهد شد. یک بازی چند نفره مستقل از این فرانچایز نیز در دست ساخت قرار درد که در واقع بخش مولتی پلیر نسخه دوم هست. با این وجود آن‌ها The Last of Us 3 را فراموش نکرده‌اند و بنابر شایعات منتشر شده، کار نوشتن طرح کلی داستان بازی به پایان رسیده است.

Oops Leaks اکانتی در توییتر بوده که به خاطر لو دادن چنین اطلاعاتی شناخته شده است. این فرد ابتدا به بازی چند نفره ناتی داگ اشاره کرد که استودیو مجبور به ریبوت آن شده بود. ناتی داگ در ابتدا قصد ساخت یک عنوان چندنفره بتل رویال را داشت ولی اکنون این بازی چندنفره قرار است ترکیبی از Escape From Tarkov و The Division باشد.

نیاز نیست طرفداران The Last of Us نگران باشند و نسخه سوم این سری نیز در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد و اسکریپت یا همان فیلم‌نامه تقریبا به صورت کامل نوشته شده است. از این رو انتظار می‌رود که روند توسعه آن زودتر از پیش‌بینی‌ها آغاز شود. اکانت Oops Leaks به این نکته اشاره کرد که از صحت این شایعه چندان مطمئن نیست. دیگر پروژه ناتی داگ یک آی‌پی کاملا جدیدی است که در یک دنیای فانتزی جریان دارد.

بد نیست به این سریال لست آو آس هم اشاره کنیم که با بازی پدرو پاسکال (Pedro Pascal) و بلا رمزی (Bella Ramsey) شامل گابریل لونا (Gabriel Luna) در نقش تامی، مرل دانتریج (Merle Dandridge) در نقش مارلین، نیکو پارکر در نقش سارا و کان اونیل احتمالا در سال ۲۰۲۳ پخش خواهد شد. کانتمیر بالاگو (Kantemir Balagov)، علی عباسی و یازمیلا ژبانیچ اعضای تیم کارگردانی سریال The Last of Us هستند.

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

یک نظر

  1. GHOST SHADOW پاسخ

    داستانش (به نظرم) نسبت به نسخه ی اول ضعیف تر بود
    ولی گیمپلی ، جزییات و باقی المان هاش همچنان بینظیرن
    من ایکس باکس دارم
    ولی آرزو می کنم هم ماکروسافت و هم سونی همیشه موفق باشن چون این به نفع گیمر هاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *