فیلم Top Gun: Maverick ششمین فیلم پرفروش تاریخ آمریکا شد

با عبور از Avengers: Infinity War، فیلم Top Gun: Maverick موفق به کسب جایگاه ششم شد

فیلم Top Gun: Maverick در طول اکران خود از یک رکورد دیگر نیز عبور کرد و اکنون رسماً از فیلم Avengers: Infinity War عبور کرده و با کسب ۶۷۹ میلیون دلار به ششمین فیلم پرفروش تاریخ باکس آفیس داخلی ایالات متحده تبدیل شده است.

فیلم جدید تام کروز، از زمان اکران خود موفق شد هم در جلب نظر منتقدین موفق باشد، هم بتواند مخاطبین زیادی را به سینماها بکشاند تا این فیلم را به تماشا بنشینند. Top Gun: Maverick اکنون پشت فروش 700 میلیون دلاری Black Panther دیگر فیلم دنیای مارول قرار دارد و فرصت این را دارد تا بتواند این عنوان را نیز پایین بکشد.

در سراسر جهان، Top Gun: Maverick در حال حاضر با 1.3 میلیارد دلار در جایگاه سیزدهم قرار دارد و دقیقاً پس از Avengers: Age of Ultron با 1.4 میلیارد دلار و Frozen 2 با 1.45 میلیارد دلار قرار دارد. Top Gun: Maverick در سینماهای سراسر جهان به اوج خود ادامه خواهد داد، اما طرفداران می توانند در 23 آگوست یک نسخه دیجیتالی از این فیلم داشته باشند. در 1 نوامبر، نسخه فیزیکی 4K Ultra HD و Blu-ray عرضه خواهد شد. کسانی که نسخه Blu-ray بخرند با بیش از دو ساعت محتوای اضافی از جمله برنامه‌های آموزشی پرشور بازیگران، خلبانی تام کروز و… مواجه خواهند بود.

حال باید دید که آیا فیلم Top Gun: Maverick همچنان می تواند به رکورد شکنی خود ادامه دهد ؟ Top Gun: Maverick در تاریخ 6 خرداد 1401 در سینماها اکران شد و پس از فروش موفقیت آمیز خود، همچنان در حال تاختن است. با گیم تک همراه باشید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید❤️

منبع: IGN

اشتراک‌گذاری

گیمر?، فیلم باز?، نویسنده?

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *