تک نیوز > اخبار تکنولوژی و اینترنت و شبکه : گوگل نحوه نمایش نقد و بررسی محصولات در نتایج جستجو را تغییر می‌دهد

گوگل نحوه نمایش نقد و بررسی محصولات در نتایج جستجو را تغییر می‌دهد

google product reviews update 606f3672ab023 1

گوگل به‌تازگی اعلام کرده که قصد دارد برخی بهبودها را در فرایند نمایش نقد و بررسی‌های مربوط به محصولات در نتایج جستجوی خود اعمال کند. این تغییرات در جهت کسب اطمینان از نمایش بررسی‌های باکیفیت و حاوی اطلاعات مفید صورت می‌گیرد تا بیشتر از قبل بتواند به خریداران در انتخاب محصول مورد نظر کمک کند.

طبق پست منتشر شده در وبلاگ گوگل، کارشناسان این شرکت بیش از یکسال درحال آزمون و خطا جهت بهبود فرایند نمایش نقد و بررسی محصولات بوده‌اند. اکنون نظراتی با جزئیات بیشتر دارای اولویت‌ بالاتری خواهند بود که شامل نحوه عملکرد محصول یا تفاوت‌های آن با سایر نمونه‌های مشابه است.

معیارهای گوگل برای نمایش نقد و بررسی‌ها چیست؟

در کنار توجه به جزئیات، گوگل موارد بیشتری را هم برای فیلتر کردن نتایج نمایش داده شده به کاربر مدنظر قرار می‌دهد. از جمله آن‌ها می‌توان به نظراتی اشاره کرد که از تجربه حقیقی بدست آمده‌اند و نویسنده آن‌ها واقعا از سرویس یا محصول مورد نظر استفاده کرده یا اطلاعاتی را پیرامون نحوه استفاده از آن و ویژگی‌های فیزیکی محصول فراهم می‌کند. در اصل چنین نظراتی باید حاوی داده‌هایی فراتر از آنچه از طریق تولیدکننده قابل دسترس است، باشند که سندهای تصویری، صوتی یا سایر لینک‌ها بتوانند آن‌ها را اثبات کنند.

آپدیت گفته شده از هفته‌های آتی اعمال خواهد شد و روی نقد و بررسی‌های نوشته شده به زبان انگلیسی در نتایج جستجوی گوگل تاثیر خواهد گذاشت. همچنین این شرکت قصد دارد فرایند ثبت نقد و بررسی را برای زبان‌های بیشتری امکان‌پذیر کند. آپدیت مذکور پس از آن منتشر می‌شود که انتقاد‌های بسیاری پیرامون عملکرد نادرست نقد و بررسی‌های گوگل صورت گرفت و کاربران زیادی اعتقاد داشتند که این بخش از گوگل کارایی چندانی ندارد. اکنون باید صبر کنیم تا ببینیم تغییرات و بهبودهای در نظر گرفته شده می‌توانند شرایط را تغییر دهند یا رویه سابق باز هم ادامه خواهد داشت.

برچسب ها :

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز