معرفی اپلیکیشن آیلینگو بیزنس

معرفی اپلیکیشن آیلینگو بیزنس؛ دوره‌ی انگلیسی تجاری

صفحه اصلی > اخبار و اخبار تکنولوژی و نرم افزار و اپلیکیشن : معرفی اپلیکیشن آیلینگو بیزنس؛ دوره‌ی انگلیسی تجاری

شیوع ویروس کرونا، قرنطینه و خانه نشینی باعث شد افراد به سراغ بسیاری از چیزهایی بروند که قرار بود یک روزی انجام بدهند. برخی برای وزن دلخواه تلاش کردند، برخی کتاب خواندند و برخی هم به سراغ یادگیری زبان جدید رفتند. اینجا بود که پای اپلیکیشن‌های آموزش زبان مثل آیلینگو بیزنس به ماجرا باز شد.تا آخر این مقاله همراه تک نیوز باشید.

 

شاید قبلا اسم اپلیکیشن آیلینگو را شنیده باشید؛ یک اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی که توسط یک تیم ایرانی طراحی شده و محیطی فارسی زبان دارد. اپلیکیشن آیلینگو بیزنس  هم توسط همین تیم منتشر شده و در حوزه‌ی مشابهی فعالیت دارد اما محتوای تخصصی‌تری تولید می‌کند.

اپ آیلینگو بیزنس دایره‌ی مخاطبانش را کوچک‌تر کرده و به سراغ زبان‌آموزانی رفته که هدفشان از یادگیری زبان انگلیسی، ارتباط برقرار کردن در محیط‌های رسمی تجاری است. از نظر متد آموزشی و طراحی بین این اپلیکیشن با اپ اصلی آیلینگو تفاوت چشم‌گیری وجود ندارد.

این اپلیکیشن از یک روش موضوعی برای آموزش بهره می‌برد؛ به عنوان مثال کلمات و جملات مرتبط با محیط مذاکره در یک بخش به شما ارائه می‌شوند و شما پس از تمرین کردن و آموختن محتوای این بخش به سراغ موضوع دیگری می‌رود. به نظر می‌رسد که در طراحی متد آموزش تلاش شده تا بر روی مهارت‌های مختلف تمرکز شود.

در نظر گرفتن امتیاز برای اتمام هر بخش موضوعی، استفاده از یک لیدربورد که نام کاربران را به همراه امتیاز نمایش می‌دهد و تعیین هدف روزانه، روش‌هایی هستند که اپلیکیشن آیلینگو بیزنس به کار برده تا انگیزه‌ی زبان‌آموزان را حفظ کند و یک روش خودخوان موثر را شکل بدهد.

در ابتدای ورود به اپلیکیشن آیلینگو بیزنس باید با وارد کردن شماره‌ی موبایل خود در این اپ ثبت‌نام کنید تا یک اشتراک تست رایگان به شما اختصاص یابد. در طی این اشتراک رایگان می‌توانید اپ را امتحان کنید و تصمیم بگیرید که می‌خواهید اشتراک تهیه کنید یا خیر.

در بخش فروشگاه، علاوه بر خرید اشتراک امکان خرید جم و آیتم‌هایی هم فراهم شده که کمک می‌کنند موقعیت خود را در لیدر بورد حفظ کنید. با تکمیل پروفایل، دعوت دوستان، دیدن تبلیغ و عضویت در صفحات مجازی آیلینگو بیزنس هم می‌توانید جم رایگان دریافت کنید.

اپلیکیشن آیلینگو بیزنس از نظر محتوا عملکرد قابل قبولی دارد اما از نظر ظاهری و متد آموزشی بدون شک شباهت‌های زیادی با اپلیکیشن معروف Duolingo دارد. اپلیکیشن Duolingo بدون برنامه ی تغییر آی‌پی در ایران قابل استفاده نیست اما با این حال در بخش پرداخت درون برنامه‌ای متعادل‌تر است و با خرید اشتراک امکانات بیشتری در اختیار کاربر می‌گذارد اما در اپلیکیشن آیلینگو بیزنس پس از اتمام اشتراک رایگان باید یکی از اشتراک‌های این اپ را تهیه کنید که از ۹۹ تا ۵۹۹ هزار تومان قیمت دارند.

با تمام این تفاسیر، بزرگترین مزیت اپلیکیشن آیلینگو بیزنس این است که تمام راهنمایی‌ها به زبان فارسی ارائه شده و برای کاربر فارسی زبان مناسب است و به افرادی پیشنهاد می‌شود که سطح پایین‌تر از متوسط دارند و قصد دارند زبان انگلیسی کاربردی در محیط تجاری را بیاموزند.

unnamed 2 1 1
  • آیلینگو بیزنس | دوره انگلیسی تجاری
  • قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای)
  • سازنده: شرکت آرما
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: ۱۱ مگابایت

امیرحسین درانی

من امیرحسین درانی. دارم همه تلاشم رو میکنم که علمی شید و علمی هم بمونید.?

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز