تک نیوز > اپل و اخبار تکنولوژی : iOS 16.0.3 بسیاری از مشکلات آیفون‌های سری ۱۴ را برطرف می‌کند

iOS 16.0.3 بسیاری از مشکلات آیفون‌های سری ۱۴ را برطرف می‌کند

ios 16 1

اپل امروز با انتشار نسخه‌ی 16.0.3 آی او اس برخی از مشکلات آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پرو را رفع کرد.

بعد از عرضه‌ی آیفون‌های سری ۱۴، گزارش‌های بسیاری درباره‌ی برخی مشکلات در این گوشی‌ها مانند عمر باتری و لرزش دوربین و راه‌اندازی روان منتشر شد که بسیاری از طرفداران اپل را نا‌امید کرده بود. در همین زمینه، اپل امروز (۱۹ مهر) نسخه‌ی جدیدی از سیستم‌عامل خود، یعنی iOS 16.0.3 را منتشر کرد که به‌گزارش imore، تعدادی از مشکلات مربوط به آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پرو مانند نمایش‌ندادن نوتیفیکیشن‌های تماس‌ها و اپلیکیشن‌ها، کم‌بودن صدای میکروفون از CarPlay و کُند‌بودن عملکرد دوربین را برطرف می‌کند.

به‌طور‌خلاصه‌، بهبود‌های ارائه‌شده در iOS 16.0.3 می‌توانند مشکلات زیر را برطرف کنند:

نوتیفیکیشن تماس‌ها یا اپلیکیشن‌ها ممکن است در آیفون ۱۴ پرو و ​​آیفون ۱۴ پرو مکس با تأخیر نمایش داده شوند یا اصلاً نمایش داده نشوند.
صدایی که ازطریق CarPlay در طول تماس‌های تلفنی پخش می‌شود، در تمام مدل‌های آیفون ۱۴ ممکن است کم باشد.
راه‌اندازی دوربین آیفون ۱۴ پرو و ​​آیفون ۱۴ پرو مکس یا تغییر بین حالت‌های مختلف آن ممکن است به‌کُندی انجام شود.
اپلیکیشن ایمیل پس از دریافت ایمیلی ناقص ممکن است کِرَش کند.
به‌گفته‌ی گرگ جوسویاک، معاون ارشد بازاریابی بین‌المللی اپل، نمایشگر بزرگ‌تر ۶٫۷ اینچی آیفون ۱۴ پرو مکس امکان مشاهده‌ی محتوای بیشتری را برای کاربر فراهم می‌کند و وب‌گردی یا خواندن متن در این گوشی ساده‌تر از قبل خواهد بود:

مشتریان ما هر‌روز بیشتر از قبل می‌توانند به آیفون‌ها خود تکیه کنند. آیفون ۱۴ و ۱۴ پلاس فناوری‌های جدید و قابلیت‌های مهم ایمنی را دراختیار کاربران می‌گذارند. کاربران به‌کمک نمایشگر جدید و بزرگ ۶٫۷ اینچی در آیفون ۱۴ پلاس می‌توانند محتوای بیشتری هنگام وب‌گردی یا خواندن متن مشاهده کنند. این گوشی‌ها دوربین اصلی قدرتمندی دارند که در نور کم عملکردی بی‌نظیر ارائه می‌دهند. همچنین، قابلیت‌های اتصال پیشرفته‌ی 5G و بهره‌مندی از eSIM و عملکرد باورنکردنی تراشه‌ی A15 Bionic باعث می‌شوند تا عمر باتری این گوشی‌ها افزایش پیدا کند. تمامی این ویژگی‌ها در ترکیب با iOS 16، آیفون را به ضرورتی برای زندگی روزمره تبدیل می‌کند.

برچسب ها :

جواد امیری

بیا با هم بنویسیم

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز