تک نیوز > اخبار تکنولوژی : امکان اشتراک‌گذاری آهنگ‌های یوتیوب موزیک در استوری‌های اینستاگرام فراهم شد

امکان اشتراک‌گذاری آهنگ‌های یوتیوب موزیک در استوری‌های اینستاگرام فراهم شد

c7842e26 148c 4bdf bc1f 8f833b456250

اگر تمایل‌ دارید آهنگ‌ها و فهرست‌های پخش یوتیوب موزیک خود را با افرادی که در اینستاگرام شما را دنبال می‌کنند به‌اشتراک بگذارید، اکنون با جدیدترین به‌روزرسانی این پلتفرم می‌تواند این کار را انجام دهید.

پیش‌ از این، یوتیوب موزیک برنامه‌های خود را به‌روز کرد تا کاربران بتوانند موسیقی را در اسنپ‌چت به‌اشتراک بگذارند. اکنون پس از گذشت چند ماه، کاربرانی که جدیدترین آپدیت یوتیوب موزیک را با شماره نسخه‌ی ۵٫۲۳٫۵۰ دانلود کرده‌اند، قادر خواهند بود موسیقی‌های موردنظرشان را در اینستاگرام به‌اشتراک بگذارند. به‌گفته‌ی XDA، قابلیت اشتراک‌گذاری آهنگ‌ها در استوری‌های اینستاگرام به‌مرور درحال گسترش است. اگرچه قبلاً نمادی برای این قابلیت وجود داشت، اما استفاده از آن منجر به از کار افتادن برنامه می‌شد که بی‌شک بسیاری از کاربران را ناامید کرد. خوشبختانه اکنون این دکمه کاملاً فعال است و به کاربران اجازه می‌دهد آهنگ‌ها، فهرست‌های پخش، صفحات آلبوم و موارد دیگر را به‌اشتراک بگذارند.

کاربران اکنون می‌توانند گزینه‌ی اشتراک‌گذاری موسیقی را در اینستاگرام مشاهده کنند و با انتخاب آن، به بخش ایجاد استوری اینستاگرام هدایت خواهند شد. در بخش استوری‌های اینستاگرام، کاور موسیقی که قصد دارید به‌اشتراک بگذارید را مشاهده خواهید کرد که با لوگوی کوچک تعبیه‌شده زیر آن، بسیار منسجم به‌نظر می‌رسد و نشان می‌دهد از چه سرویس موسیقی به‌اشتراک گذاشته شده است. پس از اینکه موسیقی خود را در اینستاگرام منتشر کردید، کاربران قادر خواهند بود با ضربه‌زدن روی لینک آن در گوشه‌ی سمت‌ چپ بالای صفحه، آهنگ موردنظر را پخش کنند.

یوتیوب موزیک طی چندماه گذشته، به‌روزرسانی‌های زیادی روی پلتفرم خود اعمال کرده است. جدیدترین آپدیت این برنامه از اندروید ۱۳ پشتیبانی می‌کند و از رابط کاربری پیشرفته، دکمه‌های بزرگ‌تر و ظاهری مطابق با مضمون جلد آلبوم بهره می‌برد. این اپلیکیشن همچنین برای تبلت‌های اندرویدی بهینه‌سازی شده و خلاصه‌ای از بهترین عناوین هرفصل را معرفی می‌کند تا بتوانید از با گوش‌ دادن به آن‌ها، لذت ببرید. اگر به‌روزرسانی جدید برای شما دردسترس قرار نگرفته، می‌توانید جدیدترین نسخه را از فروشگاه گوگل‌پلی دانلود کنید.

برچسب ها :

امیرحسین درانی

من امیرحسین درانی. دارم همه تلاشم رو میکنم که علمی شید و علمی هم بمونید.?

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز