تک نیوز > گیم تک و اخبار : تصاویر جدیدی از ریمستر GTA منتشر شد و همچنین نسخه Pre-Load آن در دسترس قرار گرفت

تصاویر جدیدی از ریمستر GTA منتشر شد و همچنین نسخه Pre-Load آن در دسترس قرار گرفت

Grand Theft Auto trilogy teaser image

هفته آینده ریمستر GTA (سه گانه) یا همان GTA Trilogy یا Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition که شامل بازی های GTA III، GTA Vice City، GTA San Andreas است، منتشر خواهد شد. این عنوان مورد انتظار شامل سه گانه خاطره انگیز از مجموعه GTA با پیشرفت های بصری است (گرافیک، کیفیت بافت ها، تصاویر، نورپردازی و…) و قرار است دوباره خاطرات بسیاری از ما را زنده کند؛ خاطرات گیمرهایی که با این مجموعه بزرگ شدند و قرار است دوباره در خیابان های لیبرتی سیتی و فضای رنگارنگ وایس سیتی جولان دهند و بار دیگر همراه با CJ کبیر بر شهرهای سن آندریاس حکومت کنند. صفحه این مجموعه در فروشگاه ایکس باکس، اخیرا بروزرسانی شد و ما شاهد تصاویر جدیدی از این بازی ها هستیم که آن ها را با هم میبینیم:

gta trilogy

همچنین باید این خبر رو هم اعلام کنیم که نسخه پری لود / Pre-Load یا نسخه پیش از عرضه بازی از هم اکنون برای کسانی که GTA Trilogy را پیش خرید کرده اند در پلتفرم های مختلف در دسترس قرار گرفته است که از طریق فروشگاه مایکروسافت، پلی استیشن استور و eShop قابل دریافت هستند. اما نسخه‌ی کامپیوتر بازی GTA Trilogy در انحصار لانچر راک‌استار گیمز است. کسانی که اقدام به پیش خرید بازی از فروشگاه راک‌استار کنند، یک کد تخفیف ویژه ۱۰ دلاری برای خرید هر محصولی با قیمت ۱۵ دلار یا بیشتر دریافت خواهند کرد که تا تاریخ ۲۶ دی ۱۴۰۰ اعتبار دارد.

بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition در تاریخ ۲۰ آبان ماه 1400 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و مایکروسافت ویندوز منتشر می‌شود. همچنین نسخه هایی برای پلتفرم های موبایل هم در تاریخی نامعلوم در سال آینده میلادی برای اندروید و آی او اس منتشر می شود و همچنین شایان ذکر است که این بازی از روز اول عرضه در سرویس ایکس باکس گیم پس در دسترس کاربران کنسول های ایکس باکس و ویندوز خواهد بود.

برچسب ها :

محمد مهدی کرد

گیمر، فیلم بین، نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز