تک نیوز > سامسونگ : آغاز انتشار اندروید ۱۲ و One UI 4.0 برای تبلت‌های سامسونگ گلکسی تب S7 و S7 پلاس

آغاز انتشار اندروید ۱۲ و One UI 4.0 برای تبلت‌های سامسونگ گلکسی تب S7 و S7 پلاس

Samsung One UI 4 featured 1

سامسونگ در چند روز اخیر اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4.0 را برای بسیاری از محصولاتش شامل سری گلکسی S21، گلکسی S20، گلکسی نوت ۲۰ و حتی سری گلکسی S10 منتشر کرده و حالا نوبت به تبلت‌های گلکسی تب S7 و S7 پلاس به همراه زد فلیپ و زد فلیپ 5G رسیده است.

در حال حاضر سامسونگ بروزرسانی اندروید ۱۲ را برای کاربران در ایتالیا و سوئیس منتشر کرده و انتظار می‌رود به‌زودی کاربران در کشورهای دیگر هم به آن دسترسی پیدا کنند. برای بررسی دریافت این آپدیت، به بخش تنظیمات و بروزرسانی نرم افزار بروید.

اندروید ۱۲ برای گلکسی تب S7 و S7 پلاس

سامسونگ جدیدترین سیستم عامل موبایل گوگل را برای تبلت‌های پرچمدارش در کشورهای اروپایی منتشر کرده. اندروید ۱۲ با نسخه فریمور T870BXXU2CULC و T976BXXU2CULC به ترتیب در اختیار کاربران گلکسی تب S7 و S7 پلاس قرار گرفته است. در این فریمور پچ امنیتی ماه دسامبر ۲۰۲۱ هم به چشم می‌خورد.

در حال حاضر این سیستم عامل در اختیار کاربران در کشورهای اروپایی مانند اتریش، آلمان، ایتالیا، هلند، لهستان، مجارستان، اسپانیا، سوئیس و بریتانیا قرار گرفته اما به‌زودی کاربران در کشورهای مختلف می‌توانند اندروید ۱۲ و رابط کاٰربری One UI 4.0‌ را روی تبلت‌هایشان تجربه کنند.

انتظار می‌رود اوایل سال آینده تبلت‌های جایگزین سری گلکسی Tab S7‌ معرفی شوند و بطور پیش فرض اندروید ۱۲ به همراه رابط کاربری One UI 4.0 یا One UI 4.1 داشته باشند. این تبلت‌ها احتمالا در سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا از راه می‌رسند که گفته می‌شود بالاترین مدل یعنی گلکسی تب S8 اولترا از نمایشگری با ابعاد بزرگتر از ۱۴ اینچ و ناچ مشابه آیفون‌های اپل و جدیدترین مدل‌های مک‌بوک پرو بهره می‌برد.

پارسا ملکی

پارسا ملکی هستم علاقه زیادی به علم تکنولوژی دارم و می خوام اطلاعات خودم رو با شما به اشتراک بزارم

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز