تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی : نسل جدید می میکس در 9 فروردین معرفی می‌شود؛ اولین گوشی تاشوی شیائومی؟

نسل جدید می میکس در 9 فروردین معرفی می‌شود؛ اولین گوشی تاشوی شیائومی؟

photo 2021 03 22 14.22.37

شیائومی در روز ۹ فروردین ماه رویدادی موسوم به «Xiaomi Mega Launch» برگزار می‌کند. این کمپانی چینی در این رویداد قصد رونمایی از اعضای خانواده می ۱۱ از جمله می ۱۱ پرو و می ۱۱ اولترا را دارد اما یکی از دیگر ستاره‌های این رویداد گوشی می میکس جدید خواهد بود.

در صورتی که گزارش اخیر صحت داشته باشد انتظار می‌رود شیائومی می میکس جدید اولین گوشی تاشوی این کمپانی باشد. پیش از این گزارش شده بود که یک گوشی جدید که گمان می‌رود تا شو باشد در لیست گواهینامه‌های اجباری چین موسوم به 3C رویت شده است.

در حال حاضر اطلاعات چندانی از گوشی تا شو شیائومی در دسترسی نیست اما احتمالا این موبایل از سری می میکس خواهد بود. معمولا محصولات آزمایشی شیائومی در این گروه جای می‌گیرند. گمان می‌رود این گوشی 5G از لولایی مشابه سامسونگ گلکسی Z فولد ۲ بهره‌مند باشد و به داخل خم شود.

بر اساس گزارش‌های قبلی به نظر می‌رسد گوشی تاشو شیائومی نمایشگری حدودا ۷ اینچی داشته باشد و از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کند. قلب تپنده گوشی احتمالا چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸ خواهد بود و ماژول دوربین سه گانه پشتی، یک حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی را شامل خواهد شد. از دیگر مشخصات احتمالی باید به مجهز شدن به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پوسته رابط کاربری MIUI 12 اشاره کرد.

در صورتی که شیائومی هم در رویداد ۹ فروردین ماه گوشی تاشوی می میکس را معرفی کند به جمع معدود کمپانی‌هایی از جمله سامسونگ، هواوی و موتورولا می‌پیوندد که موبایل‌هایی مشابه را معرفی کرده‌اند. با این حال شیائومی نسبت به رقبا با تاخیر قابل توجهی وارد این بخش از بازار می شود. پیش از این همچنین تصاویر زنده منتسب به این گوشی منتشر شده بود.

علاوه بر این احتمال می‌رود شیائومی در این رویداد از لپتاپ می نوتبوک پرو و نیز ماشین لباسشویی جدید میجیا با ظاهری مدرن و مینیمال رونمایی کند.

برچسب ها :

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز