تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی و معرفی : هدایای ایرانسل به مناسبت نیمه شعبان؛ بسته اینترنت و مکالمه رایگان

هدایای ایرانسل به مناسبت نیمه شعبان؛ بسته اینترنت و مکالمه رایگان

Irancell Nime Shaban 01

ایرانسل به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان هدایایی را در نظر گرفته که برای تمام مشترکان دائمی و اعتباری فعال خواهد شد. این هدایا شامل بسته اینترنت و مکالمه رایگان هستند.

روابط عمومی ایرانسل اعلام کرده که روز دوشنبه ۹ فروردین و مصادف با جشن نیمه شعبان، هدایای مخصوص این روز به مشترکان اختصاص پیدا می‌کند. بسته اینترنت ۲ گیگابایتی و مکالمه رایگان داخل شبکه هدایایی هستند که در این روز می‌توانید آنها را فعال کرده و استفاده نمایید.

برای فعال کردن بسته اینترنت ۲ گیگابایتی می‌توانید فردا دوشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۰ مصادف با نیمه شعبان  #۵* را شماره‌گیری کرده یا از برنامه ایرانسل من استفاده کنید. توجه داشته باشید که این بسته اینترنت هدیه فقط ترافیک داخلی را پشتیبانی می‌کند و فقط تا پایان روز دوشنبه اعتبار دارد. هر کاربر می‌تواند یک‌بار این بسته را فعال نماید.

دومین هدیه ایرانسل، مکالمه رایگان درون شبکه پس از ۵ دقیقه مکالمه است. بنابراین اگر روز دوشنبه کد #۲*۱*۴۴۴۴* را شماره‌گیری کنید، می‌توانید پس از ۵ دقیقه مکالمه داخل شبکه ایرانسل، تا ۵۰ دقیقه بیشتر به‌صورت رایگان مکالمه را ادامه دهید. این طرح هم فقط تا پایان روز دوشنبه اعتبار خواهد داشت.

برچسب ها :

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز