تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی و موبایل : اولین رندرهای گلکسی S21 FE سامسونگ با طراحی آشنا منتشر شد

اولین رندرهای گلکسی S21 FE سامسونگ با طراحی آشنا منتشر شد

samsung galaxy s21 fe render leak4 1200x675 1

سامسونگ سال گذشته میلادی از نسخه FE یا Fan Edition گلکسی S20 رونمایی کرد و ظاهرا امسال هم چنین رویکردی را در قبال گلکسی S21 در پیش می‌گیرد. حالا برای اولین بار رندرهای گلکسی S21 FE به اینترنت راه پیدا کرده‌اند.تا آخر همراه تک نیوز باشید

 

این رندرها که از سوی یک منبع موثق حوزه فناوری با حساب توییتری «OnLeaks» منتشر شده‌اند، گوشی هوشمند کره‌ای‌ها را از زوایای مختلف نشان می‌دهند.

طبق رندرها، گلکسی S21 FE طراحی مشابه با گلکسی S21 دارد، با این حال روی پنل پشتی آن یک تغییر به چشم می‌خورد. دوربین اصلی این دستگاه برخلاف گلکسی S21، با پنل پشتی ادغام شده و طراحی یکدست‌تری دارد.

در سایر بخش‌ها تفاوت چندانی میان این دستگاه‌ها به چشم نمی‌خورد و ابعاد این گوشی جدید برابر ۱۵۵.۷ در ۷۴.۵ در ۷.۹ میلی‌متر است. با توجه به استفاده از نمایشگر ۶.۴ اینچی در گلکسی S21 FE، این تفاوت اندازه منطقی به نظر می‌رسد و البته مانند سایر اعضای گلکسی S21، این محصول هم از یک حفره در مرکز صفحه نمایش خود بهره می‌برد.

این دستگاه مانند گلکسی S20 FE فریم فلزی و پنل پشتی «Galstic» خواهد داشت تا سامسونگ بتواند آن را با قیمت پایین‌تری روانه بازار کند. در پخش پایینی این گوشی هوشمند حفره‌های اسپیکر، پورت USB-C و درگاه سیمکارت به چشم می‌خورند. دکمه‌های پاور و تنظیم صدا هم در سمت راست دستگاه قرار گرفته‌اند.

چندین هفته پیش گزارشی درباره نقشه راه سامسونگ برای سال ۲۰۲۱ منتشر شد که خبر از معرفی گلکسی S21 FE در تاریخ ۲۸ مرداد می‌داد. در حالی که امکان تغییر این تاریخ وجود دارد، باید تا معرفی این گوشی هوشمند چندین ماه دیگر صبر کنیم.

سامسونگ احتمالا برخی ویژگی‌های گلکسی S20 FE را به نسل جدید آن می‌آورد و انتظار می‌رود این دستگاه را در رنگ‌های متنوع و البته قیمت مقرون به صرفه روانه بازار کند. با توجه به فاصله طولانی تا زمان معرفی، باید منتظر افشای اطلاعات و رندرهای بیشتری از این محصول باشیم.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز