تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی : ریلمی واچ ۲ پرو با نمایشگر ۱.۷۵ اینچی و طول عمر ۱۴ روزه باتری معرفی شد

ریلمی واچ ۲ پرو با نمایشگر ۱.۷۵ اینچی و طول عمر ۱۴ روزه باتری معرفی شد

gsmarena 012 1 1

ریلمی از نسخه پرو ساعت هوشمند «ریلمی واچ ۲» رونمایی کرد. هر چند از نظر طراحی ریلمی واچ ۲ پرو شبیه به نسخه پایه آن است، اما برخی مشخصات آن ارتقا یافته است.تا آخر این مقاله همراه تک نیوز باشید.

 

نمایشگر ریلمی واچ ۲ پرو با ابعاد ۱.۷۵ اینچی و رزولوشن ۳۸۵ در ۳۲۰ پیکسل کمی بزرگتر از نسخه معمولی است. همچنین نمایشگر این ساعت هوشمند از نرخ تازه‌سازی ۳۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت بهره می‌برد.

ریلمی برای واچ ۲ پرو نیز درست مانند نسخه پایه بیش از ۱۰۰ واچ‌فیس ارائه کرده است و به علاوه واچ‌فیس‌های Master Edition که توسط Grafflex هنرمند اهل کره‌جنوبی طراحی شده را نیز می‌توان دریافت کرد.

یکی از تفاوت‌های مهم دیگر بین واچ ۲ و واچ ۲ پرو در طول عمر باتری آن است. باتری ۳۱۵ میلی آمپر ساعتی نسخه پایه تا ۱۲ روز نیاز به شارژ مجدد ندارد، در حالی که نسخه پرو با بهره‌مندی از باتری ۳۹۰ میلی آمپر ساعتی، میزان استقامت خود را تا ۱۴ روز افزایش داده است.

در حالی که ریلمی واچ ۲ برای ردیابی مسیر کاربران نیازمند اتصال به گوشی موبایل است، نسخه پرو با استفاده از فناوری GPS دو ماهواره‌ای داخلی خود، برای تعیین و نقشه‌برداری مسیر کاربران به گوشی موبایل نیازی ندارد.

سایر مشخصات واچ ۲ پرو با نسخه پایه مطابقت دارد. بنابراین این نسخه نیز از فناوری ردیابی خواب، نظارت بر ضربان قلب، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، یادآوری تحرک کم، یادآوری نوشیدنی و مراقبه‌های تنفسی پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر این نسخه مانند واچ ۲ نیز از ۱۶ حالت تمرین پشتیبانی می‌کند اما به گفته ریلمی در بروزرسانی‌های آینده ۹۰ حالت ورزشی دیگر به این ساعت اضافه خواهد شد.

واچ ۲ پرو همچنین دارای کنترل‌های موسیقی و دوربین، ردیاب گوشی، پیش‌بینی وضعیت هوا، کنترل اینترنت اشیا و گواهی IP68 مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است. ریلمی واچ ۲ پرو در دو ترکیب رنگ خاکستری فضایی و نقره‌ای متالیک و به همراه بند‌های سیلیکونی مشکی و خاکستری روشن عرضه می‌شود. قیمت گجت پوشیدنی ریلمی ۷۰ دلار و از تاریخ ۸ خرداد وارد بازار مالزی خواهد شد.

برچسب ها :

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز