تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی : مایکروسافت از نسل بعدی ویندوز سوم تیرماه رونمایی می‌کند

مایکروسافت از نسل بعدی ویندوز سوم تیرماه رونمایی می‌کند

photo 2021 06 03 09 05 55 1

پس از ماه‌ها انتشار خبرهای غیررسمی،‌ مایکروسافت از برگزاری رویداد معرفی نسل بعدی ویندوز در تاریخ سوم تیرماه خبر داد. این رویداد قرار است روز پنجشنبه ۳ تیرماه ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت تهران با حضور «ساتیا نادلا» مدیر عامل مایکروسافت و «پانوس پانای» مدیر ارشد محصول مایکروسافت برگزار شود.تا آخر این خبر همراه تک نیوز باشید.

 

انتظار می‌رود مایکروسافت در آپدیت بعدی ویندوز تغییرات قابل توجهی را ارائه کند که احتمالا شاهد پیشرفت‌های بصری و تغییرات زیادی در رابط کاربری پلتفرم مایکروسافت خواهیم بود. حساب رسمی مایکروسافت در توییتر، ضمن اعلام این خبر، لوگو متحرک جدیدی از ویندوز ارائه کرد که ممکن است در بروزرسانی آینده نیز شاهد آن باشیم.

ردموندی‌ها ماه گذشته تایید کردند که دیگر قصدی انتشار ویندوز ۱۰ ایکس، سیستم عاملی که قرار بود برای دستگاه‌هایی با نمایشگر دوگانه مثل سرفیس نئو عرضه شود، ندارند. اکنون عناصر بصری آن را در نسخه اصلی ویندوز ۱۰ خواهیم دید.

حدس و گمان‌هایی وجود دارد که نسل بعدی ویندوز تحت عنوان «ویندوز ۱۱» معرفی خواهد شد. بدون توجه به عنوان آن، مایکروسافت در حال حاضر تغییرات بصری بسیار زیادی را برای بروزرسانی جدید آغاز کرده است که شامل آیکون‌های جدید، پیشرفت File Explorer ویندوز و پایان دادن به آیکون‌های زمان ویندوز ۹۵ می‌شود. آن‌ها همچنین با انجام برخی اصلاحات مربوط به تنظیم مجدد اپلیکیشن‌ها در چندین نمایشگر، افزودن ویژگی Auto HDR ایکس باکس و بهبود پشتیبانی صوتی بلوتوث روی بهبود مبانی اصلی ویندوز تمرکز دارند.

نادلا همچنین قول داده که روش‌های اقتصادی بهتری برای توسعه‌دهندگان و سازندگان اپلیکیشن‌های ویندوز ایجاد کند، بنابراین احتمالا استور ویندوز نیز شامل تغییراتی خواهد بود. در ماه‌های اخیر، مایکروسافت روی استور جدیدی برای ویندوز کار کرده است و طبق شایعات عنوان شده، به نظر می‌رسد غول فناوری استور خود را روی تمام اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌های رقیب باز خواهد کرد.

از زمان انتشار نسخه اصلی ویندوز ۱۰ شش سال می‌گذرد. از آن زمان تاکنون مایکروسافت با بروزرسانی‌های جدید، ویژگی‌های تازه‌ای به پلتفرم خود ارائه کرده است. اکنون در تاریخ ۳ تیر قرار است ویژگی‌های بسیار زیادی به پلتفرم محبوب مایکروسافت اضافه شود. برای دریافت جزئیات مربوط با این بروزرسانی مهم، با تک نیوز همراه باشید.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاه کاربران (2 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز