تک نیوز > اخبار و اپل و اخبار تکنولوژی : مرورگر سافاری، iMessage، Maps و fitness احتمالا آپدیت مهمی دریافت می‌کنند

مرورگر سافاری، iMessage، Maps و fitness احتمالا آپدیت مهمی دریافت می‌کنند

WWDC 2021 event page 9to5mac 1

تنها دو روز با کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل ۲۰۲۱ (WWDC) فاصله داریم و روز دوشنبه، احتمالا از iOS 15، iPadOS 15، macOS 12 watchOS eight و tvOS 15 رونمایی خواهد شد. همچنین گفته می‌شود مرورگر سافاری و اپلیکیشن‌های Maps، health و iMessage نیز بروزرسانی‌های بزرگی دریافت خواهند کرد.

به گزارش «جوانا استرن» از وال‌استریت ژورنال، اپل در جریان رویداد WWDC ممکن است بروزرسانی‌های بزرگی برای سافاری، Maps، fitness و iMessage ارائه کند. با این وجود پیش از این عنوان شده بود این احتمال وجود دارد که در این رویداد از سیستم عامل جدید «homeOS» یا نسل جدید مک‌بوک پرو نیز رونمایی شود.

در رابطه با مرورگر سافاری، اپل احتمالا در جریان WWDC مجددا نشان می‌دهد که به حفظ حریم خصوصی کاربران توجه نشان می‌دهد.

اپلیکیشن health یکی از موضوعاتی است که اپل به آن در رویداد خود توجه می‌کند. پیشتر گفته شده بود که اپل ویژگی‌های ردیابی جدید مربوط به مواد غذایی را به اپلیکیشن خود اضافه خواهد کرد که می‌تواند مشابه اپلیکیشن‌هایی از جمله MyFitnessPal و FoodNoms باشد. همچنین ممکن است برای اپل واچ سری ۷، پیشرفت‌های زیادی در اپلیکیشن‌ health صورت بگیرد.

اپل همچنین برای برنامه Maps نیز برنامه‌هایی دارد و همچنان در تلاش است تا با «گوگل مپس» رقابت کند. ویژگی «به اطراف نگاه کنید» اپل به آرامی در حال گسترش است اما بیش از اینکه به ویژگی‌های جدیدی نیاز باشد، اپل باید ویژگی‌های موجود خود را برای مکان‌های بیشتری از نقشه گسترش دهد و WWDC 2021 می تواند زمان مناسب برای انجام این کار باشد.

سال گذشته، اپل از ویژگی‌های مختصری برای iMessage رونمایی کرد اما هنوز ویژگی‌هایی مانند «ناپدید شدن پیام‌ها»، «همگام‌سازی با iCloud» و حتی «پیمایش راحت‌تر کاربران در بین پیام‌ها» وجود دارد که ممکن است در WWDC 2021 از آن‌ها رونمایی شود.

برچسب ها :

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز