تک نیوز > اخبار : مشخصات احتمالی گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ

مشخصات احتمالی گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ

samsung galaxy z fold 3 under panel camera patent 2 1

نتظار می‌رود سامسونگ گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ را در تاریخ ۱۲ مرداد معرفی کند. پیش از معرفی رسمی، برخی رندرها و گزارش‌ها طراحی آن را به نمایش گذاشتند و اکنون مشخصات دوربین این موبایل افشا شده است و اطلاعات مربوط به چیپ و رم آن نیز در بنچمارک گیک بنچ به اشتراک گذاشته شده است.تا آخر این خبر همراه تک نیوز باشید.

به نظر می‌رسد گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ مجهز به پنج لنز دوربین به بازار عرضه شود. دستگاه تاشو سامسونگ از سه لنز ۱۲ مگاپیکسلی در پنل پشتی   بهره خواهد برد که شامل سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی سونی IMX۵۵۵، دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی و لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی می‌شود. همچنین لنز فوق عریض این گوشی دارای فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) است.

سامسونگ همچنین برای دوربین سلفی گوشی تاشو آینده خود از یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی سونی IMX471 با پیکسل‌های ۱.۰ میکرون استفاده کرده است که هنگام باز شدن گوشی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. همچنین هنگام تا شدن یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی روی روزنه مخصوص دوربین سلفی روی نمایشگر ثانویه وجود دارد.

همچنین مشخصات گوشی تاشو سامسونگ با شماره مدل SM-F926U به همراه ۱۲ گیگابایت رم و اندروید ۱۱ در سایت گیگ‌بنچ مشاهده شده است. طبق این لیست گوشی منتسب به گلکسی زد فولد ۳ از پردازنده کوالکام با نام رمز lahaina بهره می‌برد که به اسنپدراگون ۸۸۸ مربوط می‌شود و شامل هسته‌های اصلی پردازنده مرکزی با فرکانس ۲.۸۴ گیگاهرتز ، هسته چهارگانه با سرعت پردازش ۱.۸۰ گیگاهرتز و سه هسته پردازنده با فرکانس ۲.۴۲ گیگاهرتز می‌شود که در آزمون تک‌هسته‌ای امتیاز ۱۱۲۴ و در آزمون چند هسته‌ای امتیاز ۳۳۵۰ را کسب کرده است.

در گزارش‌های قبلی عنوان شده بود که گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ از نمایشگر تاشو ۷.۵۵ اینچی سوپر امولد اینفینیتی O و نمایشگر  ۶.۲۳ اینچی سوپر امولد بیرونی به بازار عرضه خواهد شد. هر دو نمایشگر از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برند. همچنین انتظار می‌رود این گوشی هوشمند با چیپست  اسنپدراگون 888 پلاس ، رم ۱۲ یا ۱۶ گیگابایتی،‌ حافظه داخلی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار بگیرد.

طبق گفته یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «Ice Universe»، این گوشی تاشو وزنی برابر ۲۶۹ گرم   خواهد داشت . وزن زد فولد ۲ حدود ۲۸۲ گرم و فولد حدود ۲۷۶ گرم است. سامسونگ ممکن است این کار را با استفاده از یک باتری کوچکتر انجام دهد. شایعات اخیر نیز نشان می‌دهند که گلکسی زد فولد ۳ از باتری ۴۳۸۰ یا ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد، در صورتی که زد فولد ۲ باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد.

در نهایت انتظار می‌رود که گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ در مرداد ماه در دسترس بازارهای ایالات متحده و انگلیس قرار گیرد و با گذشت چند هفته از زمان عرضه وارد بازار هند نیز شود.خیلی ممنونیم که تا آخر این مطلب همراه تک نیوز بودید.

پارسا ملکی

پارسا ملکی هستم علاقه زیادی به علم تکنولوژی دارم و می خوام اطلاعات خودم رو با شما به اشتراک بزارم

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز