تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی و هواوی : هواوی نیز روی توسعه موبایلی با دوربین سلفی زیر نمایشگر کار می‌کند

هواوی نیز روی توسعه موبایلی با دوربین سلفی زیر نمایشگر کار می‌کند

xiaomi under display camera 1

به نظر می‌رسد پس از شرکت‌های تولیدکننده مختلفی مانند شیائومی، هواوی نیز قصد دارد در گوشی‌های آینده خود از فناوری دوربین سلفی زیر نمایشگر استفاده کند.تا آخر این خبر همراه تک نیوز باشید.

در حال حاضر ZTE اولین شرکتی است که دستگاهی با استفاده از فناوری دوربین سلفی زیر نمایشگر به بازار عرضه کرده است و هم اکنون در حال تولید نسل دوم فناوری خود است که از تراکم پیکسلی دو برابر بیشتر از نسل قبل بهره می‌برد. انتظار می‌رود گوشی «سامسونگ گلکسی فولد۳» نیز از این فناوری بهره ببرد و اوپو و شیائومی نیز در حال کار روی گوشی‌های جدیدی با استفاده از این فناوری هستند. اکنون به نظر می‌رسد هواوی نیز در حال توسعه گوشی جدیدی با استفاده از این فناوری است.

مستندات رسمی پتنت جدید هواوی به همراه تصاویر آن توسط LetsGoDigital به اشتراک گذاشته شده که طراحی گوشی هواوی با استفاده از دوربین زیر نمایشگر را نشان می‌دهد.

براساس مستندات منتشر شده، این گوشی هواوی احتمالا میان‌رده خواهد بود و ظاهرا ماژول دوربین و طراحی کلی آن شباهت زیادی به گوشی «آنر X۲۰ SE» دارد. اما باید توجه کرد که تصاویر ارائه شده در پتنت‌ها به هیچ وجه طراحی نهایی یک محصول را نشان نمی‌دهند، بنابراین طراحی گوشی آینده هواوی با استفاده از فناوری دوربین سلفی زیر نمایشگر ممکن است تفاوت زیادی با محصول نهایی ممکن است داشته باشد.

با این حال در قسمت جلویی این دستگاه، نمایشگر بزرگی با لبه‌های خمیده و بدون روزنه مخصوص دوربین سلفی دیده می‌شود. روی پنل پشتی گوشی نیز ماژول دوربین سه‌گانه دیده می‌شود که البته سنسورها در یکی از گوشی‌ها در وسط ماژول و در گوشی دیگر به شکل عجیب و ناموزونی در سمت چپ قرار گرفته‌اند. در اطراف آن نیز دکمه‌های تنظیم صدا و پاور دیده می‌شود و به نظر می‌رسد سنسور اثر انگشت روی دکمه پاور قرار گرفته باشد.

پتنت جدید هواوی در اداره ملی مالکیت معنوی چین (CNIPA) ثبت شده است که این موضوع تعجب‌آور نیست، زیرا این روزها با وجود تحریم‌ها و ممنوعیت‌های اعمال شده، چین تنها بازار موجود محصولات این شرکت را تشکیل می‌دهد.خیلی ممنونیم که تا آخر این خبر همراه تک نیوز بودید.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز