تک نیوز > اخبار تکنولوژی و سامسونگ : سامسونگ از معرفی قلم S Pen مخصوص گوشی‌های تاشو در رویداد آنپکد بعدی خبر داد

سامسونگ از معرفی قلم S Pen مخصوص گوشی‌های تاشو در رویداد آنپکد بعدی خبر داد

تاشو 1

دکتر «TM Roh»، مدیر بخش تجاری ارتباطات موبایل سامسونگ با انتشار پستی در وبلاگ این شرکت تایید کرد نسل بعدی گوشی‌های گلکسی زد در رویداد آنپکد آتی با قلم هوشمند منحصر به فردی که برای نمایشگرهای تاشو طراحی شده در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.تا آخر این خبر همراه تک نیوز باشید.

 

علاوه بر این، به نظر می‌رسد براساس اخبار غیررسمی موبایل‌های جدید با استاندارد IPX8، تنها در برابر نفوذ آب مقاوم هستند و خبری از مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار در این نسل نخواهد بود.

سامسونگ قصد دارد در رویداد آنپکد ۲۰ مرداد علاوه بر رونمایی از نسل جدید گلکسی واچ مجهز به سیستم عامل Wear OS، از نسل سوم گلکسی زد فولد نیز رونمایی کند و برای نخستین بار قلم هوشمند S Pen را برای گوشی‌های تاشو طراحی و در دسترس کاربران قرار دهد.

قلم مخصوص توسعه یافته توسط کره‌ای‌ها برای گوشی‌های تاشو مانند گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ طراحی شده و می‌تواند ویژگی‌های بسیار کاربردی‌تری را در اختیار کاربران چنین دستگاه‌هایی قرار دهد.

سامسونگ هنوز اطلاعات دقیقی در مورد مشخصات قلم مذکور به اشتراک نگذاشته و کاربران باید تا رویداد آنپکد منتظر بمانند. اما دکتر TM Rohدر یادداشت خود تایید کرده که سامسونگ گوشی جدیدی از سری نوت در رویداد آنپکد رونمایی نخواهد کرد و به جای موبایل‌های این سری، ویژگی محبوب آنها یعنی بهره‌مندی از قلم هوشمند را به تعداد بیشتری از دستگاه‌های گلکسی گسترش می‌دهد.

وی همچنین در مورد نسل سوم موبایل‌های گلکسی زد اضافه کرد که کاربران می‌توانند از قابلیت‌های خوب این گوشی‌های تاشو بهره ببرند و تماس‌ها یویدیویی بهینه‌سازی شده با هندزفری را با گوگل Duo را در اختیار داشته باشند. همچنین می‌توانند در حالت Flex در یوتیوب ویدیو مشاهده کنند و در مایکروسافت تیمز نیز از قابلیت‌های چند وظیفه‌ای استفاده کنند.

همچنین براساس اطلاعات فاش شده دیگری به نظر می‌رسد نسل جدید گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد سامسونگ در مقابل نفوذ آب با استاندارد IPX8 مقاوم هستند و رندرهایی از آن نیز به اشتراک گذاشته شده است.

پیشتر یکی از منابع آگاه بازار به نام «مکس وینباخ» این اطلاعات را به اشتراک گذاشته بود و اکنون «ایوان بلس» یکی دیگر از منابع این اطلاعات را تایید می‌کند.

وی در توییتر با انتشار تصاویری نشان می‌دهد که گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ در مقابل نفوذ آب مقاوم هستند. گفته می‌شود دستگاه‌های جدید در مقابل نفوذ گرد و غبار مقاوم نیستند و این موضوع اگر صحت داشته باشد می‌تواند کمی نگران‌کننده باشد. در تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط ایوان بلس،‌ دستگاهی با پشتیبانی از قلم S Pen نمایش داده شده که از قاب مناسبی نیز بهره می‌برد تا کاربر بتواند به راحتی قلم هوشمند را در محل قرارگیری تعبیه شده برای آن قرار دهد.خیلی ممنونیم که تا آخر این خبر همراه تک نیوز بودید.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز