تک نیوز > اخبار تکنولوژی و سامسونگ : سامسونگ از گلکسی M32 5G با چیپ دیمنسیتی ۷۲۰ رونمایی کرد

سامسونگ از گلکسی M32 5G با چیپ دیمنسیتی ۷۲۰ رونمایی کرد

Galaxy M32 5G 2 1

سامسونگ بالاخره گوشی گلکسی M32 5G را در بازار هند معرفی کرد. این گوشی میان‌رده ۵G به دوربین اصلی چهارگانه و چیپ دیمنسیتی ۷۲۰ مجهز شده است.تا آخر این خبر همراه تک نیوز باشید.

 

گلکسی M32 5G در حالت کلی شباهت زیادی به گلکسی A32 5G دارد. این گوشی هوشمند کره‌ای‌ها از نمایشگر ۶.۵ اینچی TFT LCD با برش Infinity-V بهره می‌برد. رزولوشن این نمایشگر اچ‌دی پلاس و نسبت تصویرش ۲۰:۹ است. در برش بالای نمایشگر دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته و رفرش ریت این پنل هم ۶۰ هرتزی است.

سامسونگ برای این گوشی هوشمندش از دوربین اصلی چهارگانه استفاده کرده که سنسور اصلی‌اش ۴۸ مگاپیکسلی است. این دستگاه همچنین دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه دید ۱۲۳ درجه، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی دارد.

 
 

گلکسی M32 5G به چیپ دیمنسیتی ۷۲۰ مجهز شده و در نسخه پایه از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. مدل بعدی دارای ۸ گیگابایت رم است اما همچنان ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

این دستگاه بطور پیش فرض از رابط کاربری One UI 3.1 مبتنی بر اندروید ۱۱ بهره می‌برد و سامسونگ گفته تا دو نسخه اصلی اندروید برای آن بروزرسانی منتشر می‌کند. گلکسی M32 5G همچنین به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

از سایر مشخصات این دستگاه می‌توان به پورت USB-C، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و شبکه ارتباطی ۵G، بلوتوث ۵.۰ و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد. سامسونگ برای این محصولش از بدنه پلی‌کربناتی استفاده کرده و روی نمایشگرش گوریلا گلس ۵ کشیده است.

قیمت گلکسی M32 5G در نسخه پایه برابر ۲۸۲ دلار است و مدل مجهز به ۸ گیگابایت رم با قیمت ۳۱۰ دلار فروخته می‌شود. سامسونگ به کاربرانی که خریدشان را از طریق کارت اعتباری انجام دهند، ۲۷ دلار تخفیف می‌دهد، البته در حقیقت این هزینه را به آن‌ها برمی‌گرداند.خیلی ممنونیم که تا آخر این خبر همراه تک نیوز بودید.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز