تک نیوز > گیم تک : ریمستر بازی Saints Row: The Third در فروشگاه اپیک رایگان شد

ریمستر بازی Saints Row: The Third در فروشگاه اپیک رایگان شد

Saints Row The Third 1

شب گذشته شاهد معرفی ریبوت بازی Saints Row بودیم و به این مناسبت ریمستر نسخه سوم آن روی استور اپیک گیمز رایگان شده است.تا آخر این خبر همراه گیم تک باشید.

شما از حالا تا ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) فرصت خواهید داشت تا Saints Row: The Third Remastered را به کتابخانه خود اضافه کنید. برای این کار تنها به یک اکانت در فروشگاه اپیک گیمز و لانچر آن روی پی‌سی خود نیاز دارید. Saints Row: The Third بدون شک نقطه عطفی برای این سری محسوب می‌شود که مسیر آن را از دیگر بازی‌های جهان باز جدا کرد.

نسخه پی‌سی بازی Saints Row: The Third Remastered سال پیش در انحصار اپیک گیمز قرار داشت و تنها چند ماه پیش روی استیم منتشر شد. این نسخه ریمستر شده همراه با تمام بسته‌های الحاقی، گرافیک و نورپردازی بهتر و شخصیت‌ها، اسلحه‌ها و ماشین‌های بازطراحی شده همراه بود. موسیقی‌ بازی نسبت به نسخه اصلی هیچ تغییری نکرده است.

شب گذشته شاهد معرفی ریبوت سری بازی Saints Row بودیم که به کاراکترها و شهر کاملا جدیدی به نام Santo Ileso می‌پردازد. استودیو Volition قول شخصی‌سازی بسیار زیاد و پرجزئیاتی را داده که بدون شک طرفداران را راضی خواهد کرد. همچنین باید به این نیز اشاره کنیم که یک فیلم از این سری در دست ساخت قرار دارد که کارگردانی آن برعهده اف. گری گری (F. Gary Gray) و نویسندگی فیلم‌نامه برعهده گرگ روسو (Greg Russo) قرار دارد.

 

بازی Saints Row 3 ابتدا در سال ۲۰۱۱ برای پی‌سی و کنسول‌های نسل هفتمی ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ منتشر شده بود. Saints Row: The Third Remastered نیز هم‌اکنون روی ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، پی‌سی و گوگل استیدیا در دسترس قرار دارد.خیلی ممنونیم که تا آخر این خبر همراه گیم تک بودید.

محمد مهدی کرد

گیمر، فیلم بین، نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز