تک نیوز > اخبار تکنولوژی و سامسونگ : سامسونگ احتمالا گلکسی S21 FE را در تاریخ ۱۷ شهریور معرفی می‌کند

سامسونگ احتمالا گلکسی S21 FE را در تاریخ ۱۷ شهریور معرفی می‌کند

Samsung Galaxy S21 FE 1

ظاهرا سامسونگ قصد دارد مدل ارزان‌قیمت گلکسی S21 یعنی گلکسی S21 FE را در تاریخ ۸ سپتامبر (۱۷ شهریور) معرفی کند، اما زمان عرضه آن هنوز مشخص نیست.تا آخر این خبر همراه تک نیوز باشید.

همانطور که می‌توان انتظار داشت، این تاریخ رسما از سوی سامسونگ اعلام نشده ولی یکی از منابع آگاه بازار با حساب توییتری «Mauri QHD» از چنین موضوعی خبر داده است. انتشار تصویری از یکی از فروشگاه‌های سامسونگ معرفی آن در آینده نزدیک را تقویت می‌کند.

انتظار می‌رفت سامسونگ عرضه گوشی گلکسی زد فولد ۳ را نیز در ماه جاری میلادی آغاز کند؛ اما ظاهرا به دلیل کمبود حافظه داخلی گوشی‌ها عرضه آن به تعویق افتاده است. زمان عرضه گلکسی S21 FE نیز همانطور که گفتیم مشخص نیست؛ اما طبق اطلاعات ذکر شده در گزارشی که مدتی پیش منتشر شده بود، احتمالا سامسونگ عرضه آن در ماه سپتامبر یا اکتبر آغاز خواهد کرد.

 
 

تقریبا از تمام مشخصات اصلی این گوشی هوشمند اطلاع داریم که از میان آن‌ها می‌توان به نمایشگر ۶.۴ اینچی ۱۲۰ هرتزی، دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین اصلی سه‌گانه متشکل از لنز اصلی واید ۳۲ مگاپیکسلی، لنز اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و لنز تله فوتوی ۸ مگاپیکسلی، پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و باتری ۴۳۰۷ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

گلکسی اس ۲۱ اف ای حداقل با رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود و از کارت حافظه نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی با رنگ‌های سفید، سبز، خاکستری آبی و بنفش روانه بازار خواهد شد.

ظاهرا سامسونگ گوشی گلکسی اس ۲۱ FE را با قیمت کمتر از ۶۹۹ دلار گلکسی S20 FE عرضه می‌کند. اگر کره‌ای‌ها دست به چنین کاری بزنند، قیمت این گوشی هوشمند کمتر از آیفون ‍۱۳ مینی نیز خواهد بود و می‌تواند سهم سامسونگ را در بازار افزایش دهد.خیلی ممنونیم که تا آخر این خبر همراه تک نیوز بودید.

برچسب ها :

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز