تک نیوز > اخبار تکنولوژی : تبلیغ جدید گوشی گوگل پیکسل 6

تبلیغ جدید گوشی گوگل پیکسل 6

چندین ماه از زمانی که گوگل تصاویر سری پیکسل ۶ را منتشر کرد، می‌گذرد اما هنوز بطور کامل از این دستگاه‌ها رونمایی نشده و هنوز نمی‌دانیم دقیقا چه زمانی وارد بازار می‌شوند. اما حالا جدیدترین تبلیغ پیکسل ۶ گوگل در ژاپن، از عرضه آن در آینده نزدیک خبر می‌دهد.تا آخر این خبر همراه تک نیوز باشید.

با یک ویدیوی تبلیغاتی کوتاه ۳۰ ثانیه‌ای روبه‌رو هستیم که در ابتدا به شباهت گوشی‌های هوشمند کنونی اشاره می‌کند. در ادامه گوگل پیکسل ۶ و ویجت‌های موسیقی به نمایش گذاشته می‌شوند.

در ادامه با چرخش متفاوت المان‌های هوم اسکرین روبه‌رو می‌شویم که با چیزی که در گوگل Keep و درایو دیده‌ایم، متفاوت است. از این ویجت‌ها برای کنترل موسیقی با تغییر آهنگ استفاده می‌شود. در یکی از ویجت‌ها شاهد نمایش نام خواننده یا آهنگ‌ساز هستیم و در کنار آن چندین دکمه به چشم می‌خورد. در مرکز آن یک دکمه برزگ وجود دارد که هنوز از کاربردش بی‌اطلاعیم.

دیگر ویجت موسیقی طراحی استانداردی دارد، اما دکمه‌های کنترل موسیقی در آن بسیار کوچک هستند و می‌توانند برای کاربران دردسرساز شوند.

Pixel 6 ad japan 1


از سایر ویجت‌هایی که در این ویدیو به نمایش گذاشته می‌شوند می‌توان به ویجت آب و هوا، فوتوز، گفتگوها و ساعت اشاره کرد. در ویجت ساعت با روز و تاریخ روبه‌رو هستیم که با چیزی که امروز در گوگل Clock وجود دارد، متفاوت است. در پایان هم تراشه اختصاصی تنسور و دوربین این دستگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

گوگل در زمان معرفی اولیه سری پیکسل ۶ از عرضه آن‌ها در پاییز پیش رو خبر داد، اما تاریخ دقیقی در اختیار علاقه‌مندان قرار نداد. با این وجود گزارشی از برگزاری مراسمی در تاریخ ۱۳ مهر ماه یعنی سه شنبه همین هفته خبر می‌دهد، اما هنوز گوگل دعوتنامه‌ای برای چنین مراسمی منتشر نکرده است.

این احتمال وجود دارد که گوگل بدون برگزاری مراسم، مشخصات کامل این دستگاه‌ها و همچنین قیمت آن‌ها را اعلام کند یا اینکه گزارش مربوط به چنین رویدادی اشتباه باشد. با این حال، همانطور که تبلیغ گوگل برای ژاپن می‌گوید، در آینده نزدیک باید منتظر عرضه این گوشی‌های هوشمند باشیم.خیلی ممنونیم که تا آخر این خبر همراه تک نیوز بودید.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز