تک نیوز > سامسونگ : اولین تصاویر زنده گلکسی S22 اولترا منتشر شد: طراحی متفاوت دوربین و جایگاه S Pen

اولین تصاویر زنده گلکسی S22 اولترا منتشر شد: طراحی متفاوت دوربین و جایگاه S Pen

s22ultra featured

با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۲۱، باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری درباره محصولاتی باشیم که شرکت‌ها در اوایل ۲۰۲۲ رونمایی می‌کنند. یکی از موردانتظارترین گوشی‌های سال آینده میلادی، سری گلکسی S22 سامسونگ است که انتظار داریم در فوریه ۲۰۲۲ معرفی شود. حالا اولین تصاویر زنده قدرتمندترین عضو این خانواده یعنی گلکسی S22 اولترا منتشر شده که طراحی آن را به نمایش می‌گذارند.

تا به امروز گزارش‌ها و رندرهای زیادی برای سری گلکسی S22 منتشر شده و چند روز پیش گزارشی از شروع تولید انبوه این خانواده خبر داده بود. بنابراین منتظر انتشار تصاویر زنده این سری بودیم که حالا وب‌سایت «FrontPageTech»، این تصاویر را منتشر کرده است.

با تک نیوز همراه باشید……..

یکی از مواردی که منابع مختلف به آن اشاره کرده بودند و البته در رندرها هم شاهدش بودیم، طراحی متفاوت دوربین نسبت به نسل‌های قبلی بود. برخی رندرها یک ماژول P شکل را نشان می‌دادند و تعدادی دیگر از قرارگیری جداگانه سنسورها خبر می‌دادند. حالا در تصاویر زنده، شاهد سبک طراحی دوم هستیم که تفاوت زیادی با نسل‌های گذشته سری گلکسی S دارد. طبق تصاویر، پایین‌ترین سنسور در سمت چپ از نوع پریسکوپی است.

رنگ پنل پشتی مات است، با این حال نمی‌دانیم در نمونه نهایی و تجاری هم با چنین ویژگی روبه‌رو می‌شویم یا تنها در نمونه اولیه از چنین پوششی استفاده شده است. در جلوی دستگاه با نمایشگر خمیده روبه‌رو هستیم و در بالای آن برش قطره‌ای برای میزبانی دوربین سلفی به چشم می‌خورد.

مدت‌هاست شایعات از گلکسی S22 اولترا به عنوان جایگزین سری گلکسی نوت یاد می‌کنند، اما اگر سامسونگ به دنبال چنین کاری باشد، باید استفاده از قلم را برای کاربران ساده‌تر کند. اگرچه گلکسی S21 اولترا و گلکسی زد فولد ۳ از قلم S Pen پشتیبانی می‌کنند، اما درون بدنه دستگاه جایگاهی برای میزبانی این قلم وجود ندارد، مشکلی که ظاهرا در نسل بعدی گلکسی S برطرف می‌شود.

طبق تصاویر، در پایین دستگاه درست مانند سری گلکسی نوت یک جایگاه مخصوص قلم S Pen وجود دارد. با توجه به این موضوع، ظاهرا نه تنها کاربران نیازی به خرید جداگانه این قلم ندارند، بلکه می‌توانند بدون خرید کاور مخصوص همیشه آن را به همراه داشته باشند.

گفته می‌شود از نظر دوربین تفاوت چندانی میان S22 اولترا و S21 اولترا وجود نخواهد داشت و همچنان شاهد استفاده از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری و پریسکوپی ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۱۰ برابری خواهیم بود. در آینده باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری درباره پرچمدارهای آینده کره‌ای‌ها باشیم.

نظر شما درباره این گوشی چیه ؟ داخل کامنت برامون بنویسید.

پارسا ملکی

پارسا ملکی هستم علاقه زیادی به علم تکنولوژی دارم و می خوام اطلاعات خودم رو با شما به اشتراک بزارم

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز