تک نیوز > سامسونگ : One UI 4 سوار بر اندروید 12 برای سری گلکسی اس 21 سامسونگ منتشر شد

One UI 4 سوار بر اندروید 12 برای سری گلکسی اس 21 سامسونگ منتشر شد

samsung oneui 4 for galaxy s21 series

سرانجام سامسونگ نسخه‌ی جدید رابط کاربری خود موسوم به One UI 4 را برای گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ منتشر کرد. این آپدیت به‌زودی برای گوشی‌های قدیمی‌تر و تبلت‌های این برند نیز عرضه خواهد شد.

سامسونگ اعلام کرده است که به‌رزورسانی نرم‌افزاری One UI 4 از امروز برای دارندگان گوشی‌های گلکسی اس ۲۱، گلکسی اس ۲۱ پلاس و گلکسی اس ۲۱ الترا در دسترس قرار خواهد گرفت. این به‌روزرسانی مبتنی بر اندروید ۱۲ است که نسخه‌ی آزمایشی آن در ماه سپتامبر عرضه شده بود. از جمله تغییرات این به‌روزرسانی می‌توان به گزینه‌های موضوعی جدید در تم‌ها، تغییرات صفحه‌کلید و تنظمیات حریم خصوصی اشاره کرد.

با تک نیوز همراه باشید…..

 

One UI 4 برای افرادی که با اندروید ۱۲ کار کرده‌اند، مسلما آشنا به‌نظر خواهد رسید. این به‌روزرسانی به سبک متریال‌یو تمایل پیدا کرده است و از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به امکان تغییر طرح رنگ سیستم‌عامل براساس تصویر زمینه‌ی انتخابی کاربر و ویجت‌های بازطراحی شده اشاره کرد. ویژگی‌های جدید متمرکز بر حریم خصوصی شامل داشبورد حریم‌ خصوصی است که تعداد دفعات درخواست اطلاعات حساس از گوشی هوشمند شما را پیگری می‌کند و همچنین نشان‌گرهای جدیدی وجود دارد که اگر دوریبن یا میکروفن درحال استفاده باشد، به کاربر اطلاع خواهد داد.

پارسا ملکی

پارسا ملکی هستم علاقه زیادی به علم تکنولوژی دارم و می خوام اطلاعات خودم رو با شما به اشتراک بزارم

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز