تک نیوز > اخبار خودرو : تسلا از موتور چهار چرخ برقی Cyperquad برای کودکان رونمایی کرد

تسلا از موتور چهار چرخ برقی Cyperquad برای کودکان رونمایی کرد

Cyperquad

تسلا در سکوت خبری از موتور چهار چرخ کاملا الکتریکی مخصوص کودکان Cyberquad با قیمت ۱۹۰۰ دلار رونمایی کرد. این موتور چهار چرخ طی دو تا چهار هفته آینده به صورت رسمی وارد بازار می‌شود.تا آخر این خبر همراه تک نیوز باشید.

موتور چهارچرخ Cyberquad جدید و بسیار کوچک تسلا به طور خاص برای کودکان ۸ سال به بالا طراحی شده است. از جمله مشخصات آن می‌توان به بدنه فولادی، صندلی بالشتکی و سیستم فنربندی قابل تنظیم با ترمز دیسکی چرخ‌های عقب اشاره کرد. همچنین تسلا با استفاده از نورهای LED زیبایی موتور خود را افزایش داده است.

موتور چهار چرخ کاملا برقی است و با حداکثر سرعت ۱۶ کیلومتر در ساعت می‌تواند حرکت کند. همچنین باتری لیتیوم یونی قرار گرفته در آن می‌تواند تا فاصله ۲۴ کیلومتری را پشتیبانی کند.

تسلا همچنین سه تنظیم سرعت مختلف برای موتورهای مخصوص کودکان خود در نظر گرفته است که شامل ۸ کیلومتر در ساعت، ۱۶ کیلومتر در ساعت و ۸ کیلومتر در ساعت به صورت معکوس می‌شود. همچنین انتظار سرعت شارژ بالایی برای این خودروها نداشته باشید، زیرا شارژ کامل آن‌ها تا ۵ ساعت طول خواهد کشید و باتری آن می‌تواند تحت تاثیر وزن کاربر، مسافت طی شده و تنظیم سرعت تخلیه شود.

همچنین طبق صفحه پرسش‌های متداول تسلا، وزن این موتور ۵۵ کیلوگرم است و می‌تواند تا وزن ۶۸ کیلوگرم را تحمل کند.

علاوه بر این، ظاهرا تسلا موتور خود را به صورت کاملا مونتاژ شده عرضه نمی‌کند و طبق دستورالعمل مونتاژ این شرکت حداقل ۱۸ قسمت مختلف از آن را در دسترس مشتریان قرار خواهد داد که باید آن‌ها را سرهم کنند.

موتور چهار چرخ Cyberquad مخصوص کودکان هم اکنون فقط برای بازار ایالات متحده در نظر گرفته شده است و تسلا تضمین نمی‌کند که تا قبل از تعطیلات در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد. همچنین درباره زمان عرضه آن برای سایر نقاط جهان هیچ خبری اعلام نشده است.

برچسب ها :

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز