تک نیوز > گوگل و مایکروسافت : بازی‌های گوگل پلی سال آینده به ویندوز 10 و 11 می‌آیند

بازی‌های گوگل پلی سال آینده به ویندوز 10 و 11 می‌آیند

google

زمانی که در ماه ژوئن ویندوز ۱۱ معرفی شد، مایکروسافت فاش کرد که پشتیبانی از اندروید به این سیستم‌عامل اضافه شده است. این قابلیت به ترتیب در ماه‌های اکتبر و نوامبر در کانال بتا و Dev ارائه شد. اگرچه کاربران به‌طور رسمی فقط مجاز به نصب اپ‌ها از طریق اپ‌ استور آمازون و زیرسیستم ویندوز برای اندروید (WSA) هستند، اما مردم راه‌حل‌هایی برای نصب گوگل پلی در ویندوز ۱۱ نیز پیدا کردند. البته ممکن است چنین کاری دیگر نیاز نباشد، زیرا گوگل اعلام کرده است گوگل پلی را در سال ۲۰۲۲ به ویندوز ۱۰ و ۱۱ می‌آورد.

به گزارش neowin، در جریان The Game Awards، گوگل روی صحنه رفت و فاش کرد بازی‌های گوگل پلی سال آینده به ویندوز می‌آیند. جالب اینجا است که این شرکت با مایکروسافت، بلواستکس (‌BlueStacks) یا هیچ شرکت دیگری برای تحقق این امر همکاری نکرده است و در عوض، آن را به‌عنوان پروژه‌ای خانگی معرفی می‌کند. جالب‌تر است بدانید که پای گوگل پلی تنها به ویندوز ۱۱ باز نمی‌شود، بلکه بازی‌های این فروشگاه به ویندوز ۱۱ نیز می‌آید. این مسئله نشان می‌دهد فناوری شبیه‌سازی گوگل تنها به ویندوز ۱۱ محدود نمی‌شود. الکس گارسیا-کومرت، سخنگوی گوگل در بیانیه‌ای به ورج گفت:

از سال ۲۰۲۲، کاربران می‌توانند بازی‌های مورد علاقه گوگل پلی خود را در دستگاه‌های بیشتری تجربه کنند: جابه‌جایی یکپارچه بین گوشی هوشمند، تبلت، کروم‌بوک و به‌زودی رایانه‌های شخصی ویندوزی. این محصول ساخته شده توسط گوگل بهترین بازی‌های گوگل پلی را برای لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های رومیزی بیشتری به ارمغان می‌آورد و ما خوشحالیم که پلتفرم خود را برای بازیکنان گسترش دهیم تا از بازی‌های اندرویدی مورد علاقه‌شان لذ

پارسا ملکی

پارسا ملکی هستم علاقه زیادی به علم تکنولوژی دارم و می خوام اطلاعات خودم رو با شما به اشتراک بزارم

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز