تک نیوز > سامسونگ : ترکیب رنگ‌ و حافظه سری گلکسی S22 پیش از رونمایی رسمی فاش شد

ترکیب رنگ‌ و حافظه سری گلکسی S22 پیش از رونمایی رسمی فاش شد

gsmarena 002 1

سامسونگ برای عرضه سری گلکسی S22 آماده می‌شود و احتمالا اواخر بهمن ماه شاهد معرفی این سری خواهیم بود. ظاهرا گوشی‌های جدید در چهار ترکیب رنگ طلایی، صورتی، سبز و سفید در دسترس قرار خواهد گرفت.

پرچمداران سامسونگ احتمالا اواخر بهمن ماه معرفی می‌شوند و سامسونگ حدودا یک ماه پس از معرفی گوشی گلکسی S21 FE آن‌ها را راهی بازار می‌کند. در بالاترین مدل شاهد ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی در نسخه استاندارد خواهیم بود. همچنین رم ۸ گیگابایتی از نوع LPDDR5X و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه هم در دسترس خواهد بود.

گلکسی S22 پلاس نیز با همین گزینه‌های رنگی و فضای ذخیره سازی عرضه خواهد شد. نسخه اولترا با دو رم ۱۲ و ۱۶ گیگابایتی و ۱۲۸ یا ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه عرضه می‌شود. این نسخه در رنگ‌های قرمز تیره، سیاه و سفید عرضه می‌شوند. همچنین برخی گزارش‌ها به رنگ جدید سبز نیز اشاره کرده‌اند. ظاهرا غول کره‌ای علاقه‌ای به عرضه مدل یک ترابایتی ندارد.

علاوه بر رنگ‌ پرچمداران جدید سامسونگ، گزارشی جدید به نام گلکسی S22 نوت اشاره دارد. ظاهرا کره‌ای‌ها تصمیم دارند به جای نام اولترا از نوت استفاده کنند و این سری را احیا کنند. پس از گلکسی نوت ۲۰ دیگر پرونده این سری بایگانی شد و سری Z Fold و Z Flip متولد شدند. برخی معتقدند گوشی‌های تاشو جایگزین مناسبی برای سری نوت نیستند و پشتیبانی از قلم برای سری نوت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. حال باید دید سامسونگ قصد احیای سری نوت را دارد یا خیر.

کهکشانی‌های جدید سامسونگ بسته به بازار هدف با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ یا اگزینوس ۲۲۰۰ راهی بازار می‌شوند. گلکسی S22 نوت یا اولترا از یک دوربین چهارگانه با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، ۱۰ مگاپیکسلی، ۱۰ مگاپیکسلی و ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. همچنین طبق گزارش‌های قبلی شاهد افزایش قیمت نخواهد بود. قیمت پایه از ۷۹۹ دلار شروع می‌شود.

پارسا ملکی

پارسا ملکی هستم علاقه زیادی به علم تکنولوژی دارم و می خوام اطلاعات خودم رو با شما به اشتراک بزارم

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز