تک نیوز > سامسونگ و اخبار تکنولوژی : گلکسی زد فلیپ 3 5G در میان 100 اختراع برتر سال 2021

گلکسی زد فلیپ 3 5G در میان 100 اختراع برتر سال 2021

E6UlK4eVoAAy1Cy

قبل از آغاز عصر گوشی‌های هوشمند، سازندگان انواع سبک‌ها و طرح‌های مختلف گوشی را امتحان کردند تا ببینند چه چیزی بهتر است. از تلفن‌های آجری با صفحه‌های شماره‌گیری کلیکی گرفته، تا تلفن‌های تاشو و دستگاه‌هایی با صفحه‌کلید کامل QWERTY، همه و همه جزئی از این تاریخ هستند.

در آن روزها این تلفن تاشو بود که واقعا قلب مصرف‌کنندگان را ربود. این دستگاه به‌اندازه کافی جمع‌‌و‌جور بود که در جیب شما جا شود. همچنین، می‌توانست ویژگی‌های بسیار خوبی به کاربر ارائه دهد. سامسونگ با زنده نگه‌داشتن روحیه نوآوری، سخت کار کرده است تا نسل بعدی دستگاه‌های تلفن‌همراه را توسعه دهد. این شرکت نسلی را ابداع کرده است که قدرت تلفن هوشمند امروزی را با قابلیت حمل و صفحه‌نمایش تاشو ترکیب می‌کند.

با عرضه گلکسی زد فلیپ ۳ 5G در سال جاری، سامسونگ با نوآوری، بلوغ فناوری، دوام و سبک این دستگاه به موفقیت رسیده است. این ترکیب درنهایت باعث شد تا مجله تایم (TIME) گلکسی زد فلیپ ۳ 5G را به‌عنوان یکی از ۱۰۰ اختراع برتر سال ۲۰۲۱ معرفی کند؛ فهرستی که پیش‌گامانه‌ترین اختراعات سال از سراسر جهان در آن گنجانده شده‌اند. سامسونگ پس از سه نسل از دستگاه‌های تاشو درنهایت به این شاهکار دست پیدا کرد.

پس از تلاش‌های بسیار، سرانجام عصر تلفن‌های تاشو دوباره متولد شده و این بار تمام نوآوری‌های گوشی‌های هوشمند را با خود به‌همراه دارد.

در چند سال گذشته، سازندگان تلاش کرده‌اند تا عملکرد تلفن‌های هوشمند را با اندازه جمع‌وجور تلفن‌های تاشو متعلق به دوران دهه ۱۹۹۰ ادغام کنند؛ اما در بهترین حالت به نتایجی در حد متوسط می‌رسیدند. اما به‌نظر می‌رسد سامسونگ با گلکسی زد فلیپ ۳ بالاخره آن را حل کرده است. Z Flip به‌اندازه دستگاه‌های دو دهه پیش جمع‌و‌جور است، هنگام خرید آن به‌جای صفحه‌نمایش کوچک و صفحه شماره‌گیری فیزیکی، صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی جذاب دریافت می‌کنید.

همچنین، نمایشگر دیگر در قاب جلویی قرار دارد؛ بنابراین، می‌توانید به‌راحتی پیام‌ها یا تماس‌های ورودی را هنگامی بسته‌بودن دستگاه بخوانید. ویژگی جذاب این دستگاه برچسب قیمت ۹۹۹ دلاری آن است. این مسئله گلکسی زد فلیپ ۳ را به اولین گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش تاشو تبدیل می‌کند که قیمتی زیر ۱۰۰۰ دلار دارد.

گلکسی زد فلیپ ۳ 5G در حال تغییر نحوه کار ما با تلفن‌های هوشمند است. این شرکت کارهای متفاوتی روی آخرین نسل گوشی‌های تاشو خود انجام داده است؛ از Flex mode هندزفری و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی خیره‌کننده که روش تولید

محتوا را تغییر می‌دهد تا صفحه‌نمایش پوششی بازطراحی‌شده که چهار برابر بزرگ‌تر از قبل است و به شما امکان می‌دهد پیام‌ها و اعلان‌های بیشتری را در حال حرکت و بدون بازکردن تلفنتان ببینید.

گلکسی زد فلیپ ۳ با بلندگوهایی که از دالبی اتموس پشتیبانی می‌کنند و نمایشگر Dynamic AMOLED 2X سطحی از سرگرمی را ارائه می‌دهد که تاکنون در دستگاه‌های دیگر دیده نشده است. بنابراین، می‌توانید عمیق‌تر در داستان‌ها یا بازی‌ها یا تماس‌های ویدئویی دلخواهتان غرق شوید.

همچنین، گلکسی زد فلیپ ۳ و زد فولد ۳ اولین تلفن‌های تاشو با استاندارد IPX8 مقاوم دربرابر آب هستند. تمام این ویژگی‌های جذاب در ابعادی جمع‌آوری شده‌اند که در جیب کاربر قرار می‌گیرد. ازآنجاکه قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند و تلفن‌های تاشو در این دستگاه با یکدیگر ترکیب شده‌اند، به‌راحتی می‌توان فهمید که چرا گوشی پرطرفدار گلکسی زد فلیپ ۳ 5G تجربه‌ای کاملا جدید برای کاربران ایجاد می‌کند.

پارسا ملکی

پارسا ملکی هستم علاقه زیادی به علم تکنولوژی دارم و می خوام اطلاعات خودم رو با شما به اشتراک بزارم

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز