تک نیوز > سامسونگ : افشای رندرهای قاب محافظ گلکسی S22 اولترا که طراحی متفاوت دوربین را نشان می‌دهند

افشای رندرهای قاب محافظ گلکسی S22 اولترا که طراحی متفاوت دوربین را نشان می‌دهند

01 1

سامسونگ اوایل سال آینده میلادی از جدیدترین پرچمدارهای سری گلکسی S رونمایی می‌کند و روزبه‌روز گزارش‌‌های بیشتری درباره آن‌ها منتشر می‌شود. حالا شاهد انتشار رندرهای قاب محافظ گلکسی S22 اولترا هستیم که طراحی ماژول دوربین آن را به نمایش می‌گذارند و از سبک جدید طراحی آن خبر می‌دهند.

یکی از منابع معتبر دنیای فناوری به نام «رولند کوانت»، در حساب توییترش این رندرها را منتشر کرده و ادعا می‌کند که مربوط به یک فروشگاه در بریتانیا می‌شوند. این قاب‌های محافظ که «Clear Standing Cover» و «Clear View Cover» نام دارند، ماژول دوربین اصلی را نشان می‌دهند.

طراحی دوربین گلکسی S22 اولترا

در این رندرها با طراحی متفاوت ماژول دوربین روبه‌رو هستیم که به صورت P شکل است و با برخی رندرهای قبلی مطابقت دارد. البته تعدادی از منابع و البته تصاویر زنده گلکسی S22 اولترا، از قرارگیری جداگانه سنسورهای دوربین خبر داده‌اند.

طبق رندرهای جدید، ماژول دوربین گلکسی S22 اولترا دارای برآمدگی است. همچنین با دوربین اصلی چهارگانه به همراه فوکوس لیزری روبه‌رو هستیم. در ماژول دوربین یک فلاش LED هم به چشم می‌خورد.

رولند کوانت همچنین تصویری از قلم S Pen مخصوص گلکسی S22 اولترا منتشر کرده که تفاوتی با نسل کنونی قلم سامسونگ ندارد. برخی شایعات از گلکسی S22 اولترا با نام گلکسی S22 نوت یاد می‌کنند.

2 2

مشخصات احتمالی گلکسی S22 اولترا

انتظار می‌رود سامسونگ در فوریه ۲۰۲۲ از سری گلکسی S22 رونمایی کند که بالاترین عضو این خانواده مدل اولترا خواهد بود. طبق شایعات باید منتظر نمایشگر ۶.۸ اینچی به همراه دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی باشیم. این دستگاه همچنین از دوربین ۱۰، ۱۰ و ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

انتظار می‌رود این گوشی هوشمند سامسونگ به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ یا اگزینوس ۲۲۰۰ مجهز شود. گفته می‌شود گلکسی S22 اولترا در نسخه‌های مختلف مجهز به ۱۲/۱۶ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

پارسا ملکی

پارسا ملکی هستم علاقه زیادی به علم تکنولوژی دارم و می خوام اطلاعات خودم رو با شما به اشتراک بزارم

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز