تک نیوز > سامسونگ : گلکسی M33 5G سامسونگ با تراشه اگزینوس ۱۲۰۰ و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی در گیک‌بنچ دیده شد

گلکسی M33 5G سامسونگ با تراشه اگزینوس ۱۲۰۰ و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی در گیک‌بنچ دیده شد

1 7

گلکسی M33 5G مجهز به تراشه اگزینوس ۱۲۰۰، در آزمون تک‌هسته‌ای گیک‌بنچ، ۷۲۶ امتیاز و در آزمون چندهسته‌ای ۱۸۳۰ امتیاز را به‌دست آورده که تقریبا مشابه گلکسی A53 آینده است.

سامسونگ اوایل سال ۲۰۲۱ گلکسی M32 را معرفی کرد و اکنون روی جانشینش با نام گلکسی M33 5G کار می‌کند. به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، نمونه اولیه این مدل اکنون در پایگاه داده گیک‌بنچ قابل مشاهده است و از تراشه‌ی اگزینوس ۱۲۰۰ قدرت می‌گیرد.

اگزینوس ۱۲۰۰ همان تراشه‌ای است که در گلکسی A53 5G استفاده خواهد شد و امتیازات آن‌ها نیز تقریبا مشابه است. درواقع احتمالا گلکسی M33 5G همان A53 با نام تجاری جدید و باتری قدرت‌مندتر خواهد بود.

مشخصات باتری گلکسی M33 5G قبلا توسط SafetyKorea تأیید شده و نشان می‌دهد که گوشی مذکور از باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با شماره مدل EB-BM336ABN بهره می‌برد. گلکسی M32 نیز دارای باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی است؛ بنابراین جانشین آن در این بخش تفاوتی با نسل قبلی ندارد.

نمونه اولیه گلکسی M33 5G که در گیک‌بنچ فهرست شده، دارای ۶ گیگابایت رم است؛ هرچند احتمالا در هنگام عرضه در پیکربندی‌های مختلفی در دسترس قرار خواهد گرفت. از آنجایی‌که نمونه اولیه گلکسی M33 5G با سیستم‌عامل اندروید ۱۲ اجرا شده، انتظار می‌رود محصول نهایی نیز با این نسخه از سیستم‌عامل عرضه شود. پرچمداران سامسونگ معمولا جزو اولین دستگاه‌هایی هستند که از جدید‌ترین نسخه‌ی سیستم‌عامل بهره می‌برند.

طبق شایعات، گلکسی M33 5G به‌نمایشگر ۶٫۵ اینچی با وضوح تصویر +Full-HD مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود این گوشی چهار دوربین ۶۴، ۸، ۵ و ۲ مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی داشته باشد. اگر این مشخصات صحت داشته باشند، گلکسی M33 5G، رقیب بزرگی در بازار میان‌رده‌ها خواهد بود.

پارسا ملکی

پارسا ملکی هستم علاقه زیادی به علم تکنولوژی دارم و می خوام اطلاعات خودم رو با شما به اشتراک بزارم

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز