تک نیوز > اخبار تکنولوژی و موبایل : طراحی پنل پشتی و ماژول دوربین وان پلاس 10 پرو بطور رسمی به نمایش گذاشته شد

طراحی پنل پشتی و ماژول دوربین وان پلاس 10 پرو بطور رسمی به نمایش گذاشته شد

5804887 OnePlus 10 Pro.0.jpg 1

وان پلاس با انتشار تصویری از قاب عقب وان پلاس 10 پرو طراحی بدنه، فریم کناری و ماژول دوربین اصلی این گوشی هوشمند را به نمایش گذاشت. موبایل این شرکت رسما در تاریخ 21 دی در چین معرفی خواهد شد.

موبایلی که در این تصویر تبلیغاتی می‌بینیم، سه لنز دارد که با همکاری برند سوئدی هاسلبلاد ساخته شده است. دو لنز در بالا و یک لنز در سمت چپ قرار گرفته و در پایین راست می‌توانیم فلش LED را ببینیم. پارسال وان پلاس 9 برای اولین بار با همکاری هاسلبلاد دوربینی ارائه داد که رنگ‌های بسیار دقیقی ارائه می‌کرد.

با توجه به تصویر حاضر، برآمدگی ماژول دوربین قابل مشاهده است. پیش‌تر در گزارش‌ها هم به این موضوع اشاره شده بود. اگرچه اطلاعات موثقی درباره مشخصات سنسورهای دوربین وان پلاس 10 پرو در دسترس نیست، اما بر اساس شایعات این گوشی یک لنز 48 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتوی 8 مگاپیکسلی خواهد داشت. در بخش سلفی هم می‌توانیم منتظر یک سنسور 32 مگاپیکسلی باشیم.

در تبلیغ امروز وان پلاس پیداست که ماژول دوربین مثل سری گلکسی S21 به فریم بدنه وصل شده تا ظاهر یکپارچه‌تری داشته باشد. به‌علاوه، در سمت راست فریم دکمه پاور و اسلایدر مخصوص این شرکت هم دیده می‌شود.

قلب تپنده این گوشی پرچمدار احتمالا اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهد بود که همراه با 8 یا 12 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. این گوشی انرژی خود را از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد کرد. افزون بر این، گفته می‌شود که دستگاه از استاندارد IP68 بهره می‌برد تا در برابر آب و گرد و غبار مقاوم باشد.

وان پلاس هنوز چیزی درباره عرضه جهانی این گوشی اعلام نکرده، اما در گزارش‌ها گفته شده که برای عرضه جهانی احتمالا باید تا فروردین و اردیبهشت 1401 منتظر بمانیم.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز