تک نیوز > شیائومی : رندر‌ و قاب ردمی K50‌ پرو طراحی گوشی را به‌نمایش می‌گذارد

رندر‌ و قاب ردمی K50‌ پرو طراحی گوشی را به‌نمایش می‌گذارد

Redmi K50 Pro Render Leak

تصویر رندر و قاب سیلیکونی ردمی K50‌ پرو نشان می‌دهد که این گوشی به دوربین سه‌گانه با بهره‌مندی از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل مجهز خواهد شد.

شیائومی اخیراً اشاراتی به گوشی‌های سری ردمی K50 آینده داشته است و همچنین تأیید کرد که این دستگاه‌ها در ماه فوریه (بهمن و اسفند ۱۴۰۰) رسماً رونمایی می‌شوند. همان‌طور‌ که از نام آن مشخص است، این گوشی‌ها به‌عنوان جانشین سری ردمی K40 عرضه خواهند شد.

به‌گزارش گیزموچاینا، اکنون قبل از معرفی رسمی، رندری از ردمی K50 پرو منتشر شده است که طراحی این گوشی را به‌نمایش می‌گذارد. همچنین تصاویری اختصاصی از قاب گوشی نیز نشان می‌دهد که طراحی آن مطابق با رندرهای فاش‌شده است. بر‌ اساس تصاویر رندر، ردمی K50 پرو از صفحه‌نمایش حفره‌دار در موقعیت بالا و وسط بهره می‌برد و دارای لبه‌های گرد شبیه به بدنه‌ی گوشی است.

ردمی K50 پرو در پنل پشت (بخش مربع مشکی) دارای دوربین‌سه‌گانه در قالب مثلثی در گوشه‌ی بالا سمت چپ خواهد بود و یک بخش مستطیلی به‌ رنگ نقره‌ای فلاش LED را در خود جای می‌دهد. رندر همچنین نشان می‌دهد که یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی وجود خواهد داشت.

افزون‌براین، تصاویری اختصاصی از قاب سیلیکونی شفاف ردمی K50 پرو ارائه شده و همان‌طور که در بالا ذکر شد، مطابق با رندر فاش‌شده است. این قاب تا حد زیادی طراحی نهایی گوشی را تأیید می‌کند.

در بخش مشخصات، گفته می‌شود که ردمی K50 پرو به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل IMX686 سونی با دوربین ۱۳ مگاپیکسل فوق عریض OV13B10 مجهز خواهد شد. دوربین سوم می‌تواند یک لنز ۲ مگاپیکسلی GC02M1 یا یک لنز ماکرو ۸ مگاپیکسلی OV08A10 باشد. گوشی مذکور احتمالاً دارای صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچ Full HD+ AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود.

این گوشی هوشمند از جدیدترین تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک کوالکام قدرت خواهد گرفت. همچنین دارای سیستم خنک‌کننده دوگانه VC خواهد بود تا عملکرد گوشی را زیر بارهای کاری فشرده حفظ کند.

شرکت مذکور اعلام کرد که انرژی ردمی K50 پرو توسط باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی تأمین خواهد شد که می‌تواند گوشی را در عرض ۱۷ دقیقه به‌طور کامل شارژ کند. انتظار می‌رود این گوشی با جدیدترین سیستم‌عامل اندروید ۱۲ با رابط کاربری سفارشی MIUI 13 که به‌تازگی منتشر شده، عرضه شود.

نسخه‌ی دیگری با نام ردمی K50‌ گیمینگ ادیشن در گیگ‌بنچ مشاهده شده است. طبق فهرست، این گوشی در در آزمون تک‌هسته‌ای ۱۲۴۰ امتیاز و در آزمون چند‌هسته‌ای ۳۶۴۵ امتیاز کسب کرد. این امتیازات صرفاً از امتیازات شیائومی ۱۲ پرو عقب تر است و آزمایش‌ها نشان می‌دهد این مدل نیز از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک استفاده می‌کند. نتایج گیک‌بنچ همچنین نشان می‌دهد که مدل مورد آزمایش به ۱۲ گیگابایت رم مجهز است و توسط اندروید ۱۲ اجرا می‌شود.

پارسا ملکی

پارسا ملکی هستم علاقه زیادی به علم تکنولوژی دارم و می خوام اطلاعات خودم رو با شما به اشتراک بزارم

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز