تک نیوز > نرم افزار و اپلیکیشن : قابلیت انتقال چت از اندروید به آیفون در نسخه بتای واتساپ رویت شد

قابلیت انتقال چت از اندروید به آیفون در نسخه بتای واتساپ رویت شد

Transfer WhatsApp chat from Android to iPhone

نسخه‌ی بتای واتساپ میزبان قابلیت انتقال چت از اندروید به آیفون شده است. البته انتقال چت‌ها پس از راه‌اندازی اولیه‌ی واتساپ در آیفون ممکن نخواهد بود.

واتساپ (WhatsApp) در ‌حال توسعه‌ی قابلیت جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد هنگام مهاجرت از اندروید به iOS، تاریخچه‌ی چت‌های خود را به آیفون منتقل کنند. بر‌ اساس آنچه فون‌آرنا به نقل از WABetaInfo می‌نویسد،‌ قابلیت مورد اشاره در نسخه‌ی ۲۲٫۲٫۷۴ بتای واتساپ iOS رؤیت شده است. اسکرین‌شات‌های این قابلیت نیز فاش شده تا با نحوه‌ی کارکرد آن آشنا شویم.

همان‌طور‌ که در اسکرین‌شات‌ها می‌بینید، به‌منظور انتقال تاریخچه‌ی چت‌ها از اندروید به آیفون، کاربر باید مجوز این کار را به واتساپ بدهد. در بخشی از اسکرین‌شات آمده که «اگر این مرحله را رد کنید، بعداً نخواهید توانست چت‌هایتان را [به آیفون] وارد کنید.»

این بدین معنی است که اگر از مراحل اولیه‌ی راه‌اندازی واتساپ در iOS عبور کنید، بعداً امکان انتقال چت‌ها را نخواهید داشت. صرف استفاده از اپلیکیشن واتساپ برای انتقال چت‌های این پیام‌رسان به آیفون کافی نیست. برای عملی کردن این کار به اپلیکیشن Move to iOS نیز نیازمند خواهید بود.

قابلیت جدید واتساپ برای انتقال چت از اندروید به آیفون در‌ حال حاضر مراحل توسعه را می‌گذارند، بدین ترتیب شاید نسخه‌ی نهایی با آنچه در بتای واتساپ می‌بینیم متفاوت باشد. هنوز مشخص نیست که این قابلیت چه زمانی به‌صورت عمومی در‌ دسترس قرار می‌گیرد.

مدیرعامل واتساپ سال گذشته‌ی میلادی گفته بود انتقال چت از اندروید به آیفون و برعکس، در دست توسعه قرار دارد. هم‌اکنون کاربران واتساپ می‌توانند چت‌های خود را از آیفون به گوشی‌های سامسونگ و گوشی‌های سری پیکسل منتقل کنند. به‌زودی انتقال چت‌های واتساپ از آیفون به گوشی‌های مبتنی‌‌ بر اندروید ۱۲ ممکن خواهد شد.

پارسا ملکی

پارسا ملکی هستم علاقه زیادی به علم تکنولوژی دارم و می خوام اطلاعات خودم رو با شما به اشتراک بزارم

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز