تک نیوز > اخبار تکنولوژی : جزئیاتی درباره نمایشگر و چیپست گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 2 منتشر شد

جزئیاتی درباره نمایشگر و چیپست گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 2 منتشر شد

Mix Fold 1

شیائومی سال گذشته با معرفی «میکس فولد» به طور رسمی وارد بازار گوشی‌های تاشو شد و اکنون قصد دارد جانشین آن که احتمالا «میکس فولد 2» نام دارد را وارد بازار کند. حالا جزئیاتی درباره این گوشی هوشمند فاش شده است.

Digital Chat Station، منبع شناخته شده حوزه فناوری در گزارش جدید خود به برخی مشخصات کلیدی گوشی تاشو آینده شیائومی از جمله چیپست و نمایشگر آن اشاره می‌کند. به گفته او، گوشی تاشو آینده شیائومی یا همان میکس فولد 2 از نمایشگر eight اینچی LTPO با وضوح تصویر 2.5K بهره خواهد برد. بنابراین می‌توان ادعا کرد که این دستگاه تاشو به اندازه یک تبلت خواهد بود، چرا که برای مثال آیپد مینی اپل دارای نمایشگر 8.Three اینچی است.

از طرفی دیگر ادعا شده که غول فناوری چین، گوشی تاشو خود را با بهره‌مندی از چیپست پرچمدار جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون eight نسل 1 راهی بازار خواهد کرد که بسیاری از گوشی‌های پرچمدار اندرویدی 2022 به آن مجهز می‌شوند.

البته باید به این نکته توجه کرد که digital Chat Station در گزارش خود به میکس فولد 2 اشاره‌ای نکرده است اما جزئیات ادعا شده برای این دستگاه مانند نمایشگر بزرگ آن، با هیچ گوشی دیگری از محصولات چینی‌ها به جز سری میکس فولد مطابقت ندارد.

شیائومی همچنین در هفته‌ها یا ماه‌های آینده، احتمالا از دستگاه‌های دیگری نیز به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد. به همین منظور، انتظار می‌رود تا این شرکت در ماه فوریه از سری ردمی K50 رونمایی کند که شامل چهار دستگاه مختلف در نسخه استاندارد، K50 پرو، پرو پلاس و نسخه گیمینگ می‌شود.

همانطور که روز گذشته جزئیاتی از 12 گوشی جدید شیائومی برای سال 2022 فاش شده بود، این شرکت همچنین در حال کار روی دو دستگاه دیگر با اسم رمز «thor» و «loki» است که ظاهرا برای طرفداران عکاسی با موبایل طراحی شده‌اند، زیرا انتظار می‌رود از دوربین‌های پرچمدار برخوردار باشند.

برچسب ها :

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز