تک نیوز > سامسونگ : قیمت سری گلکسی S22 برای بازار آمریکا فاش شد

قیمت سری گلکسی S22 برای بازار آمریکا فاش شد

Screenshot 2022 01 25 200002

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

سامسونگ احتمالا در 20 بهمن از گوشی‌های سری گلکسی S22 رونمایی می‌کند، اما حالا پیش از معرفی رسمی، شاهد افشای قیمت این محصولات برای بازار آمریکا هستیم که از افزایش قیمت سری گلکسی S22 نسبت نسل قبل خبر می‌دهد.

سامسونگ خودش را برای معرفی جدیدترین پرچمدارهایش در ماه آینده میلادی آماده می‌کند و در حالی که تاریخ دقیق رویداد گلکسی آنپکد را اعلام نکرده، شواهد از معرفی این محصولات در 20 بهمن حکایت دارند.

در هفته‌های گذشته شاهد انتشار گزارش‌های زیادی درباره این محصولات بوده‌ایم و چند روز پیش هم قیمت این گوشی‌های هوشمند برای بازار اروپا افشا شد. اما حالا شاهد لو رفتن قیمت سری گلکسی S22 برای بازار آمریکا هستیم.

 

قیمت احتمالی سری گلکسی S22

قیمت این گوشی‌های هوشمند توسط یک نظرسنجی گوگل و همچنین یک منبع توییتری افشا شده که به شرح زیر هستند:

گلکسی S22: قیمت پایه 899 دلار

گلکسی S22 پلاس: قیمت پایه 1099 دلار

گلکسی S22 اولترا: قیمت پایه 1299 دلار

قیمت‌های اعلامی تنها برای نسخه‌های پایه هستند و از قیمت مدل‌های بالاتر با رم و حافظه داخلی بیشتر اطلاعی نداریم. با توجه به این قیمت‌ها، با افزایش روبه‌رو هستیم و سامسونگ ظاهرا می‌خواهد در بازار ایالات متحده، این پرچمدارهایش را با 50 دلار قیمت بالاتر نسبت به نسل قبل به فروش برساند.

با وجود این افزایش قیمت، انتظار داریم با پیشرفت‌های چشمگیری در این خانواده روبه‌رو شویم، مخصوصا در قدرتمندترین عضو این سری: گلکسی S22 اولترا. این گوشی هوشمند طراحی جدیدی خواهد داشت، از شارژ سریع‌تری پشتیبانی خواهد کرد و احتمالا همانند سری گلکسی نوت، از جایگاه مخصوص نگهداری قلم S Pen بهره خواهد برد.

باید منتظر ماند و دید در صورت افزایش قیمت، کاربران چه استقبالی از پرچمدارهای آینده سامسونگ خواهند کرد و آیا این محصولات می‌توانند در جنگ با گوشی‌های سری آیفون 13 و همچنین پیکسل 6، کاربران بیشتری را جذب کنند یا در دستیابی به این هدف شکست می‌خورند.

پارسا ملکی

پارسا ملکی هستم علاقه زیادی به علم تکنولوژی دارم و می خوام اطلاعات خودم رو با شما به اشتراک بزارم

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز